Новини

Ужгород шукає свій символ. Оголошується конкурс на логотип міста

З чим асоціюється Ужгород? Якою має бути візуалізація "ідеального образу" міста – так би мовити, мрії про нього? Навколо якої ідеї може згуртуватися міська громада? До Дня міста Ужгород ставить отакі, дещо романтичні питання і оголошує конкурс на свій логотип.

Бренд міста має бути новим, альтернативним гербові, символом Ужгорода. А ще впізнаваним, промовистим та акумулювати в собі ідею міста – якість, що властива Ужгороду і яка вирізняє його з-поміж усіх інших міст.

Конкурс оголошується до Дня міста і не ставить собі за мету якнайшвидше отримати готовий бренд-логотип: спершу слід згуртувати людей – патріотів Ужгорода, отримати "критичну масу" ідей, концепцій та їх візуальних втілень, детально обдумати різні варіанти, обговорити їх у колах фахівців і, звісно, громадськості й відтак обрати найкращий варіант. Той, котрий справді став би новим символом Ужгорода та ніс би світові послання про наше, направду особливе, місто. Тож конкурс оголошується з метою вже у новому, 2012-му році використовувати розроблений логотип, утім триватиме доти, доки не буде обраний справді гідний варіант.

Журі складатиметься із людей, котрі довели свою відданість місту і водночас є фахівцями у відповідних напрямках, перевага віддається й молоді, а серед вимог – незаангажованість у політиці та владі. Безумовно, до обговорення й генерування ідей залучається якнайширше коло осіб – представників різних професій, соціальних і вікових груп. Положення про конкурс розробляється на доручення міського голови, й буде оприлюднене з уточненням усіх деталей. А тим часом – обговорюймо, розмірковуймо і шукаймо те, що може відобразити дух, характер і неповторність Ужгорода. Думаймо про наше місто з любов'ю і мріймо про те, аби Ужгород був кращим!

 

Алла Хаятова, ініціатор конкурсу на логотип Ужгорода

Comments
Эксперт (не перевірено)

Нет смысла разрабатывать логотип города, но есть смысл в разработке системы визуальной идентификации, включая логотип и комплекс мероприятий по брендированию города. Важен именно КОМПЛЕКСНЫЙ ПОДХОД. Брендирование должно включать в себя оформление карт, путеводителей, дорожных указателей, информационных стендов, сувенирной продукции, флагов, автобусных остановок, транспорта, баннеров, и т.д. и т.п.
Это нужно доверить профессионалам, и возможно даже провести конкурс между дизайнерами, которые впоследствии смогут реализовать все перечисленные пункты.

В противном случае будет очередная "картинка-эмблема", которую будут лепить куда попало.

ср, 14/09/2011 - 21:18 Постійне посилання
Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.