Бограч-index» – вересень 2024: за місяць продукти подешевшали на 0,6%
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index»
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index»
Упродовж лютого, квітня та червня 2024 році було проведено три хвилі моніторингу гіперлокальних медіа – 4 друкованих та 6 онлайн-видань Закарпаття. Особливістю дослідження став аналіз роботи видань в умовах воєнного стану, переглядався також гендерний аспект у цій тематиці.
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».
Як повідомила дирекція центру, дослідники здійснили у липні порівняльну до попереднього місяця оцінку купівельної спроможності жителів Закарпаття з-за допомоги традиційного «Бограч-index». Інтерв‘юери протягом минулого тижня вираховували індекс, беручи до уваги середні ціни на продукти на ринку.
Упродовж 3 по 13 червня було проведено третю у 2024 році хвилю моніторингу гіперлокальних медіа – 4 друкованих та 6 онлайн-видань Закарпаття.
Особливістю дослідження став аналіз роботи видань в умовах воєнного стану, переглядався також гендерний аспект у цій тематиці.
У друкованих виданнях аналізували всі інформаційні матеріали й зображення, крім оголошень (зокрема й рекламних), порад, рецептів, некрологів, в інтернет-виданнях – щоденні новини й ілюстрації до них.
Упродовж 1-12 квітня було проведено другу у 2024 році хвилю моніторингу гіперлокальних медіа – 4 друкованих та 6 онлайн-видань Закарпаття. Особливістю дослідження став аналіз роботи видань в умовах воєнного стану, переглядався також гендерний аспект у цій тематиці.
Збільшення навантаження, зростання небезпек під час роботи, закриття медіа та скорочення колективу (пішли до лав ЗСУ/ТрО/виїхали) - такі основні професійні наслідки війни відзначають журналісти регіональних видань з усіх областей, які взяли участь в дослідженні «Регіональна журналістика України у розбудові толерантного інформаційного простору», яке проводилося на замовлення ВОГО «Вінницький прес-клуб» у лютому-березні 2024 року.
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».
Упродовж 5-16 лютого було проведено першу у 2024 році хвилю моніторингу гіперлокальних медіа – 4 друкованих та 6 онлайн-видань Закарпаття. Особливістю дослідження став аналіз роботи видань в умовах воєнного стану, переглядався також гендерний аспект у цій тематиці.
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».