Новини

Інфографіка

«Бограч-index» – жовтень 2024: за місяць продукти подорожчали на 13%

Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».

Бограч-index» – вересень 2024: за місяць продукти подешевшали на 0,6%

Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index»

Гіперлокальні онлайн-видання Закарпаття майже на 100% перейшли на фемінітиви та збільшили кількість контенту про війну

Упродовж лютого, квітня та червня 2024 році було проведено три хвилі моніторингу гіперлокальних медіа – 4 друкованих та 6 онлайн-видань Закарпаття. Особливістю дослідження став аналіз роботи видань в умовах воєнного стану, переглядався також гендерний аспект у цій тематиці. 

«Бограч-index» – липень 2024: за місяць продукти подешевшали на 6,5%

Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».


Як повідомила дирекція центру, дослідники здійснили у липні порівняльну до попереднього місяця оцінку купівельної спроможності жителів Закарпаття з-за допомоги традиційного «Бограч-index». Інтерв‘юери протягом минулого тижня вираховували індекс, беручи до уваги середні ціни на продукти на ринку.

Закарпатські гіперлокальні медіа почали писати про жінок у матеріалах на воєнну тематику

Упродовж 3 по 13 червня було проведено третю у 2024 році хвилю моніторингу гіперлокальних медіа – 4 друкованих та 6 онлайн-видань Закарпаття. 


Особливістю дослідження став аналіз роботи видань в умовах воєнного стану, переглядався також гендерний аспект у цій тематиці.  

У друкованих виданнях аналізували всі інформаційні матеріали й зображення, крім оголошень (зокрема й рекламних), порад, рецептів, некрологів, в інтернет-виданнях – щоденні новини й ілюстрації до них. 

Індекс ґендерної чутливості районних онлаймедіа Закарпаття зростає

Упродовж 1-12 квітня було проведено другу у 2024 році хвилю моніторингу гіперлокальних медіа – 4 друкованих та 6 онлайн-видань Закарпаття. Особливістю дослідження став аналіз роботи видань в умовах воєнного стану, переглядався також гендерний аспект у цій тематиці.  

Які основні професійні наслідки війни для регіональних журналістів

Збільшення навантаження, зростання небезпек під час роботи, закриття медіа та скорочення колективу (пішли до лав ЗСУ/ТрО/виїхали) -  такі основні професійні наслідки війни відзначають журналісти регіональних видань з усіх областей, які взяли участь в дослідженні «Регіональна журналістика України у розбудові толерантного інформаційного простору», яке проводилося на замовлення ВОГО «Вінницький прес-клуб» у лютому-березні 2024 року.

«Бограч-index» – квітень 2024: за місяць продукти подешевшали на 1,2%

Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index». 

«Бограч-index» – березень 2024: за місяць продукти подешевшали на 7%

Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index». 

Гіперлокальні онлайн-видання Закарпаття майже на 100% перейшли на фемінітиви

Упродовж 5-16 лютого було проведено першу у 2024 році хвилю моніторингу гіперлокальних медіа – 4 друкованих та 6 онлайн-видань Закарпаття. Особливістю дослідження став аналіз роботи видань в умовах воєнного стану, переглядався також гендерний аспект у цій тематиці.