«Бограч-index» – листопад 2023: за місяць продукти подорожчали на 11,4%
Експерти дослідницького Карпатського центру полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».
Експерти дослідницького Карпатського центру полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».
31 жовтня відзначають Всесвітній день заощаджень.
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index»
Як повідомила дирекція Карпатського центру полінгових досліджень, дослідники здійснили у жовтні порівняльну до попереднього місяця оцінку купівельної спроможності жителів Закарпаття з-за допомоги традиційного “Бограч-index”. Інтерв‘юери протягом минулого тижня вираховували індекс, беручи до уваги середні ціни на продукти на ринку.
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index»
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».
Упродовж 12-18 червня було проведено третю в 2023 році хвилю моніторингу обласних медіа – 4 друкованих та 6 онлайн-видань Закарпатської області з метою виявлення рівня їхньої гендерної чутливості.
Як правило, основним джерелом інформації для багатьох регіональних медіа виступає влада. Її представники можуть коментувати широку палітру тем: і спорт, і освіту, і посівну, і допомогу фронту. При цьому зазвичай ті, про кого влада розповідає, працівників медіа цікавлять мало. Деякі видання розповідають про заходи для студентів, але не питають студентів, чи ці заходи були їм важливі чи корисні. Пишуть про допомогу малозахищеним, але не цитують їх, не питають, чи справді ця допомога ефективна.
Кількість маніпулятивного контенту в регіональних медіа залишається поки що на низькому рівні. Більшість газет та онлайн-медіа не можуть відмовитися від офіціозу, кількість якого в середньому коливається на рівні 5 – 6%, та джинси, якої 2 – 3%. Неналежно маркованої реклами більше в газетах – 9%, на сайтах вона складає 1%.
Експерти дослідницького центру Карпатський центр полінгових досліджень продовжують визначати купівельну спроможність жителів Закарпаття за допомогою «Бограч-index».