У вагонах із «паливною деревиною», які застрягли на Закарпатті, виявили ряд порушень

Вчора (9 червня ) почався перший день комісійної перевірки 169 залізничних вагонів із лісом на прикордонних станціях «Чоп» та «Батєво».

Вагони, що з’їхалися на Закарпаття з усієї України, завантажені паливною деревиною на експорт. У ході перевірки, до якої залучені залізничники, митниця, торгово-промислова палата, управління лісового та мисливського господарства, виявлені такі порушення:

Розбіжності у вазі на 7 – 10 тонн. Це дає підстави припускати, що ділову деревину до початку перевірки з вагонів вивезли. Розбіжності виявлені в 10-ти вагонах, які оформляла Київська митниця, 2-х вагонах, які оформляла Чернігівська митниця, 3-х вагонах, які оформляла Тернопільська митниця, 3-х вагонах, які оформляла Рівненська митниця, 22-х вагонах, які оформляла Житомирська митниця. Загалом зі 169 вагонів розбіжності виявлені в 40 вагонах.

Крім цього, в 4-х вагонах ДП «Городницьке лісове господарство» (Житомирська область), які оформляла Житомирська митниця, виявлені сторонні вкладення: кріплення розірвані, зсув верхнього шару тощо. У 3-х вагонах замість паливної деревини (код 4401100000) виявлена ділова деревина (код 4403). Вагони належать ДП «Володимирське лісове господарство» (оформляла Рівненська митниця), Славське лісогосподарське підприємство «Галсільліс» (оформляла Львівська митниця), ДП «Славське лісове господарство (оформляла Львівська митниця). Ряд колод мають тільки кору й невеличкий шар деревини, а порожнина зроблена промисловим способом під схованки для контрабанди тютюнових виробів. Оскільки вагони з лісом стоять на станціях давно й без охорони, імовірно, зловмисники, знаючи про перевірку, встигли вибрати і вивезти контрабанду.

Голова ОДА Геннадій Москаль звернувся до прем’єр-міністра Володимира Гройсмана, голови Державної фіскальної служби Романа Насірова та керівництва Державного агентство лісових ресурсів із проханням відкликати із Закарпаття в першу чергу вагони з лісом, у яких виявлені порушення, анулювати митне оформлення деревини на експорт і вжити відповідних заходів щодо відправників лісу, які під виглядом експорту паливної деревини займаються контрабандою та іншими махінаціями.

Зображення користувача Валентин.

Як можна вивезти ділову деревину з вагона. Приїхали з краном вночі вивантажили з нею всю деревину і назад завантажили. Абсурд. тоді геометричний огляд буде відрізнятися. Тим більше що залізниця відповідає за цілісність та збереження вантажу. А різниця 7 тон, це що вага лісу вимірується умовно. Коливання густини деревини може бути в межах до 50%.
А що робиться з деревиною на пункту Чоп це є нова піар компанія губернатора. Із цигарок від пішов на ліс. Представте вартість одного вагону з дровами на кордоні 50-60 тис.грн. А всі дрова які відправлються на Монді ідуть пряму рубильну машину,і звідси виходить тріска. Мито на експорт 0%. А чому губернатор не затримав ні одну машину із "сірого" імпортом де не сплачено ПДВ, мито і акциз, а це мільйони грн. в бюджет держави?.

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання