Новини

Конкурентність, популізм, маніпуляції, – експерт про виборчу кампанію-2019

Велика конкурентність, несинхронність діяльності правоохоронних органів, розгул популізму, використання маніпулятивних технологій, активне використання соціальних медій – це основні характеристики, що відрізняють цьогорічну виборчу кампанію від попередніх.

Про це йшлося сьогодні, 13 березня, під час прес-конференції в Ужгоросдькому прес-клубі щодо ходу цьогорічної виборчої кампанії.

За словами регіонального  координатора Громадянської мережі ОПОРА в Закарпатській області Святослава Бабілі, основні проблеми виборчої кампанії це – прозорість фінансування та забезпечення рівності кандидатів, маркетинговий підхід до виборчої кампанії.

«Від попередніх кампанія відрізняється конкурентністю, використанням маніпулятивних технологій, виборчого  чорного піару, несинхронною діяльністю правоохоронних органів, ми спостерігаємо навіть протистояння, які виливаються у публічні  конфлікти. Також є такі випадки, коли фактично проводиться агітація, але без згадки про імені кандидата і згади про те, що він кандидує», – зазначає Святослав Бабіля.

«Крім того, особливістю цьогорічної виборчої кампанії є наближення парламентських виборів. Це багатьма використовується. Менше відзначаємо агітаційної кампанії кандидатів. Дуже помітним став характерний маркетинговий підхід до виборчої кампанії», – додає він.

Святослав Бабіля також відзначає, що виборцям пропонують те, що їм подобається, але разом із тим, і те, що неможливо втілити за короткий час: «Політтехнологи почали займатися  маркетингом. І пропонують просто те, чого хочуть люди, але це насправді не можна реалізувати. Наприклад, «зменшимо ціну на газ у два, три, чотири рази», «закінчимо війну за два дні», – це всім подобається. Спостерігаємо розгул популізму.  Прагматична політика зараз дуже часто програє такому підходу», – зазначає Святослав Бабіля.  

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.