Як повідомляє Центр громадянського представництва «Життя», за минулий рік від жителів Закарпатської області надійшла 261 скарга щодо порушення прав споживачів. Це – найменше, порівняно з кількістю подібних заяв у інших регіонах України.
За даними Держспоживінспекції України та її територіальних органів у 2014 р. громадяни подали 24411 звернень щодо порушень їхніх прав як споживачів. Найбільше звернень надійшло від мешканців міста Києва (3567), Дніпропетровської (2217) та Донецької областей (1325). Найменше – Закарпатської (261), Житомирської (270), Волинської (226) областей.
Найчастіше, у 8620 випадках (або 39,8%), громадяни звертались до Держспоживінспекції України зі скаргами щодо якості непродовольчих товарів. 8385 разів (або 38,7%) громадяни звертались за допомогою у поновленні їхніх прав як споживачів послуг (житлово-комунальних, телекомунікаційних, банківських, а також послуг з виготовлення металопластикових конструкцій, меблів, послуг з ремонту та ін.) або взагалі на їхнє ненадання чи надання не в повному обсязі. Кількість скарг щодо якості продовольчих товарів – 1855 (8,6%), щодо придбання товарів через інтернет, поза торгівельними або офісними приміщеннями, при укладенні договору на відстані – 1371 (6,3%), щодо ресторанного господарства – 349 (1,6%), щодо порушення антитютюнового законодавства – 105 (0,5%), на дії працівників системи Держспоживінспекції України – 49 (0,2%), інші – 953 (4,4%).