Сьогодні, 15 квітня, під час проведення гарячої телефонної лінії ужгородці зверталися до «комунальних» чиновників з проханням прочистити зливоприймачі та полагодити димарі.
З жителями міста спілкувалися начальник управління житлово-комунального господарства Іван Зелінський, начальник відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства Олександра Турянчик та начальник відділу експлуатації житлового фонду та інженерних мереж управління житлово-комунального господарства ДМГ Ужгородської міської ради Олександр Костенчук.
Питання, з яких зверталися ужгородці стосувалися, зокрема, підтоплення підвалу та ремонту даху в багатоквартирному будинку. Один із заявників просив прочистити зливоприймач на вул. Панькевича на прилеглій території до власного будинку, іншого турбувало питання ремонту димаря в будинку на вул. Жемайте.
Усі звернення зареєстровано та взято на контроль, – повідомили у прес-службі Ужгородської міської ради.