Новини

УНП боротиметься із супермаркетами

Українська Народна Партія заявляє, що урядовий законопроект «Про внутрішню торгівлю» (№ 9443) надає чиновникам можливість «ручного» керування економікою та суттєво погіршує умови для діяльності малих підприємців, фермерів і селян-одноосібників. Закарпатська обласна організація УНП провела в Ужгороді опитування споживачів щодо придбання продукції тваринного походження. В УНП впевнені, що результати опитування допоможуть заблокувати процес реєстрації «вбивчого» для селян законопроекту.



Опитування продемонструвало на скільки самим споживачам необхідне «розширення державних повноважень» у сфері торгівлі», - кажуть у Закарпатській УНП. Відтак, анонімне опитування в Ужгороді показало, що тільки 16,7% людей готові купувати свіжі продукти харчування виключно у великих торгівельних центрах. Натомість, 43,3% споживачів бажають купувати свіжу рибу, м’ясо та молоко на ринках або ж у маленьких фірмових магазинчиках. Звісно, були й такі опитані, яким байдуже, де купувати продукцію – 30,5%, або ж переконливо вважали, що згадані харчові продукти варто було б зовсім прибрати з ринків. У таких випадках, інтерв’юери з УНП намагались роз’яснити мешканцям основні загрози законопроекту, який призведе до суттєвого зростання цін на продовольство для пересічних українців. «Ініціатори законопроекту повинні враховувати майже 50%-ий рівень безробіття у сільській місцевості, - запевняють партійці, - «адже така дія несе за собою збільшення черг людей, які потребують соціальної допомоги». «Встановлено вичерпний перелік умов, у відповідності з якими підприємці-фізичні особи мають право обрати спрощену або загальну систему оподаткування. І визначальним при цьому має бути обсяг річного обороту підприємця, а не площа торгівельного приміщення», – підсумували партійці.
Те, що продукти з маленьких фірмових магазинчиків або від «бабці на ринку» менш якісні, ніж з великого супермаркету, згодилось лише 8,3% людей, коли майже 50% опитаних ужгородців вважали абсолютно навпаки.
Наступне питання полягало у якості продукції з Інтернет-магазинів. Тут, виявилось, що майже 70% ужгородців не користуються послугами подібного виду торгівлі, тому не можуть дати об’єктивну відповідь. Хоча 15% все ж задовольняє Інтернет шопінг.
Споживачі здебільшого розуміють що відбудеться зростання цін та позбавлення селян і малих підприємців можливості заробляти (83,3%). Також, висловились думки щодо можливого дефіциту продукції, скажімо, високоякісне домашнє м’ясо буде менш доступне для споживача.
Домінувала думка й про зіпсуту продукцію, або продукцію низької якості, яку на жаль, можна придбати як «у бабці на ринку» так і у великих торгівельних центрах (супермаркетах). Хоча, у супермаркетах на відміну від стихійних ринків (базарів) залишається можливість оскарження якості та компенсації витрат. Дехто був впевнений, що «й «бабця на ринку» це свого роду маркетинговий хід перекупників, тобто переважна більшість покупців впевнено купують, мовляв «від бабці на ринку» продукти домашні, а сама старенька не спроможна на обман».
Порядок на ринках все ж слід встановити. «Так, нещодавно, Закарпатська УНП виступила з ініціативою у запроваджені безкоштовних місць для селян з малим обсягом продукції, але натомість місцева влада створила лишень платні додаткові місця, тому бідні селяни продовжують торгувати з асфальту», - нагадують в УНП.
 «Загалом, опитані не сприймають позитивно запропонований урядом законопроект «Про внутрішню торгівлю» №9443», - наголосили представники Української народної партії. 

 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.