Новини

У мережі тривають гострі дебати про логотип Рахівщини

У соцмережах тривають гострі дебати з приводу ситуації довкола туристичного логотипу Рахівщини. Напередодні Рахівська райрада оголосила відповідний конкурс. Найбільше голосів зібрав один з варіантів, утім робоча група залишила вирішальне право голосу за собою та обрала іншу пропозицію.


До дискусії долучилися не тільки рахівчани, а й мешканці інших районів та обласного центру. 

Як інформує сайт Рахівської райради, на участь у конкурсі було подано 6 пропозицій. До другого етапу, який передбачає громадську оцінку рахів’янами конкурсних робіт, потрапили роботи авторів:
– Андрія Поповича Андрія Поповича (с. Косівська Поляна, Рахівський район),
– Юрія Вальчука (м. Луцьк),
– Анатолія Охвата (с. Косівська Поляна, Рахівський район).

За результатами опитування найбільшу кількість голосів отримали роботи Андрія Поповича та Юрія Вальчука.

Робоча група з питань підготовки та проведення конкурсу кращого логотипу та гасла Рахівщини, користуючись правом вирішального голосу визнала переможцем Юрія Вальчука.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.