Проїзд в ужгородських маршрутках може подорожчати до 2,30 грн.

Проїзд в ужгородських маршрутках може подорожчати до 2,30 грн.

Сьогодні в Ужгороді визначать ціну на проїзд в маршрутках.

Це питання сьогодні, 17 січня, вирішує міська міжвідомча комісія з питань реалізації державної цінової політики.

Як стверджує член виконкому Ужгородської міської ради Олександр Волосянський, на засідання розглядатиметься тільки одне питання - про підняття ціни на "маршрутку" з 2 грн. до 2 грн. 30 коп.

Ініціатори перегляду ціни – ПАТ "Ужгородське АТП-12107" та ГО "Асоціація пасажирських перевезень міста Ужгорода".

Розглядатиметься одне-єдине питання - погодження проекту рішення для його наступного розгляду виконкомом Ужгородської міської ради.

«Особисто я проти такого підняття ціни, оскільки якість надання пасажирських перевезень автобусами міського сполучення в режимі маршрутного таксі в Ужгороді перебуває на сьогодні на вкрай низькому рівні. Про проблеми "маршруток" я знаю безпосередньо, оскільки щодня користуюся ними. Повсякчас стаю свідком відмови водіїв пенсіонерам та іншим пільговим категоріям населення в безкоштовному проїзді. Знаю про "перегони" водіїв маршруток 14 і 7, 27 і 8, 6 і 58 маршрутів, які намагаються "набрати" на наступній зупинці побільше пасажирів один поперед одного, незважаючи на Правила дорожнього руху і велику імовірність настання ДТП, довгі (більше 5-10 хвилин) стоянки "маршруток" на проміжкових зупинках з намаганням знову ж таки "набрати" якомога більше пасажирів, як правило на "стоячі" місця. Також є проблеми з рухом маршруток не по графіку, відсутність достатньої їх кількості в час-пік, відсутність транспорту в пізній час доби: 19-20.00 3 маршрут, 21.00 14 маршрут).»,  – пише у своєму Фейсбуку Олександр Волосянський.

Член виконкому не згоден з пропозицією підвищити тарифи на проїзд у громадському транспорті та для врегулювання цього питання пропонує вивчити досвід інших українських міст: «Висловлюю свою цілковиту незгоду з підняттям ціни на маршрутні перевезення з 2 грн. до 2 грн. 30 коп. привкрай низькій якості перевезень. Одночасно повідомляю, що вихід із цієї ситуації є - достатньо вивчити і впровадити в Ужгороді досвід інших міст України і світу. До прикладу в Вінниці діючий мер вирішив проблему громадського транспорту ще років 5-6 шляхом проведення якісного аналізу пасажиропотоку у Вінниці. Протягом декількох місяців місцеві студенти-волонтери здійснювали опитування і підрахунок кількості пасажирів (в т. ч. пільгових категорій населення) у всі години дня і на всіх зупинках Вінниці. Відповідно після проробленої роботи було зобов’язано підприємців в різні години дня виставляти різну кількість "маршруток" на маршрут для уникнення скупчення пасажирів на зупинках і відсутності транспорту в ранкові, вечірні часи та вихідні дні».

Олександр Волосянський також наводить приклад розміщення GPS-навігаторів у кожній маршрутці і пропонує взяти до уваги вінницький досвід впровадження системи відповідальності підприємців-надавачів послуг з перевезення пасажирів.

Якщо міська комісія з питань реалізації державної цінової політики погодить пропозицію зростання ціни на проїзд в ужгородських маршрутних таксі, то це питання, ймовірно, розглядатиметься на черговому засіданні виконкому в наступну у середу, 23 січня 2013, – каже Олександр Волосянський

Зображення користувача Гість.

Краще замість того, щоб підіймати ціни на проїзд, розібрались би з тим, чого в 8 годин вечора по 40 хвилин потрібно чекати маршрутки.

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання