
«Допомога дітям, творчим колективам – особливість цієї виборчої кампанії. Те, що не встигає робити держава, мимоволі починає робити кандидат, оскільки стикається з цією проблемою на своєму окрузі», - зазначив директор Національного інституту стратегічних досліджень Андрій Єрмолаєв під час круглого столу в Ужгороді.
Експерт висловив переконання, що більш дієвою буде не «точкова» допомога із дрібними подарунками, а більш серйозний підхід: «Якщо кожен кандидат буде реалізовувати фокусні проекти, можливо, навіть брати під патронат певні заклади чи колективи, то це буде ефективніше, ніж підтримка фестивалів, до яких люди вже звикли».
«Якщо батьки на певному окрузі знатимуть, що завдяки кандидатові школа, у яку ходять їхні діти, має якісний ремонт, гарантовану якість продуктів, педагоги забезпечені методичною літературою, то кожна сім’я відповідно реагуватиме на такі дії кандидата і на виборах».