Новини

На Закарпатті електронні ключі від ДФС отримали 240 платників

Саме в такій кількості протягом серпня 2015 року у відділах Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК) у Закарпатській області надано послугу – електронний цифровий підпис. Фізичні особи отримали 191 ключ, юридичні – 49.

Отримавши цифрові підписи, власники можуть не тільки подавати податкову звітність, а й спілкуватись онлайн з органами Державної фіскальної служби та іншими державними структурами, наприклад такими, як органи статистики, Пенсійного фонду тощо.

Слід зазначити, що робота АЦСК забезпечується сучасним програмно-технічним комплексом у складі якого використовуються унікальні програмно-апаратні рішення, які забезпечують високий рівень надійності захисту інформації

До послуг електронного цифрового підпису, які надаються АЦСК належать:

- реєстрація заявників;
- надання у користування надійних засобів ЕЦП;
- допомога при генерації відкритих та особистих ключів;
- обслуговування посилених сертифікатів ключів заявників, що включає сертифікацію відкритих ключів заявників, розповсюдження та зберігання посилених сертифікатів ключів, управління статусом посилених сертифікатів ключів та розповсюдження інформації про статус сертифікатів ключів;
- надання послуги фіксування часу;
- консультативні послуги за зверненням підписувачів.

Нагадаємо, що в Закарпатській області діють 2 пункти Акредитованого центру сертифікації ключів, де клієнти можуть отримати безкоштовні сертифікати відкритих ключів за адресами: м. Ужгород, вул. Духновича, 2, та м. Тячів, вул. Армійська, 2. Довідки за телефонами: (0312) 61-46-41 та (0313) 42-12-41, - пише відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.