Кандидат у мери Ужгорода від БПП «Солідарність» Михайло Качур розповів, що на виборчу кампанію витратив близько 360 тисяч гривень.
Про це він сказав сьогодні, 30 жовтня, під час прес-конференції в Ужгородському прес-клубі.
«Виключно у межах чинного законодавства мною був сформований передвиборчий фонд, у який я вносив власні кошти і вносили кошти ті люди, які мене підтримували. Я уже повідомляв, що на передвиборчу кампанію витратив близько 360 тисяч гривень. 15 тисяч гривень коштувала реклама на 16-поверхівці, оренда рекламного місця – 3,5 тисяч гривень. Це зовсім не ті суми, які зараз звучать у медіа», – сказав Михайло Качур.
«Ні політичні сили, ні окремі персоналії не мотивували мене ставати кандидатом у мери. Я прийняв рішення ще за кілька місяців до старту виборчої кампанії», – додав він