Новини

Кандидати в Президенти найчастіше вдавалися до агітацій в медіа, – ОПОРА

Претенденти на пост Президента України на цьогорічних виборах найчастіше вдавалися до медійної агітації. Саме «реклама» кандидатів у ЗМІ, на ТБ та радіо цьогоріч займає перше місце у рейтингу видів агітацій.

Про це сьогодні, 23 травня, в Ужгородському прес-клубі повідомив представник Громадянської мережі ОПОРП Володимир Феськов.

За його словами, найбільш масштабними на Закарпатті передвиборчими кампаніями стали кампанії Петра Порошенка та Юлії Тимошенко.

Щодо рейтингу видів агітацій, то тут на першому місці медійна агітація – присутність кандидатів у ЗМІ, на телебаченні, радіо. За цим видом  агітації на Закарпатті перше місце займає кандидат у Президенти займає Юлія Тимошенко.

Друге місце – за зовнішньою рекламою (білборди, листівки, плакати). За цим видом агітації найактивнішим у Закарпатській області став Петро Порошенко.

Третя за рейтингом агітацій – вулична агітація (мітинги, марші, акції). До вуличної «реклами» на Закарпатті найчастіше вдавалася Юлія Тимошенко. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.