
Будь-який вид бізнесу передбачає постійну комунікацію із цільовою аудиторією. Потрібно добирати інструменти маркетингу, які дозволяють підтримувати інформаційний зв’язок із постійними клієнтами та приваблювати нових покупців. Універсальним рішенням можна вважати друк наліпок. Цей вид поліграфії відрізняється своєю креативністю, тож завжди привертає до себе увагу. Як вдало можна застосовувати рекламні наліпки на практиці, аби підвищити зацікавлення клієнтів до бренду?
Маркування посилок
Інтернет-комерція стрімко розвивається в Україні. Щодня покупці забирають сотні посилок з кожного відділення пошти. Аби ваші коробки не були безликими та вигідно вирізнялися на фоні конкурентів, можна розробити яскраві наліпки для маркування.
Важлива порада: надійно прикріплюється до картонної поверхні наклейка, нанесена на паперову основу. Це відразу ж слід врахувати, замовляючи виготовлення наліпок.
Яку інформацію можна нанести на наклейки для маркування:
- логотип компанії;
- фірмовий слоган;
- назву інтернет-магазину;
- адресу сайту;
- вказати важливу інформацію, приміром, «крихке» чи «відкривати тут».
Брендування фірмового транспорту
Чудовий спосіб привернути увагу якомога більшої кількості цільової аудиторії. Наліпки для оформлення авто можна вибрати різних розмірів і форм. Виготовлені на самоклеючій плівці, вони дозволяють за лічені хвилини виконати фірмове брендування авто будь-якої моделі.
Оформлення вітрин
Наліпки можуть бути постійними – без прив’язки до рекламних подій. Вітрину можна прикрасити наклейками з назвою компанії чи ходових товарів. Приміром, в аптеках часто рекламують лікарські препарати, а наклейки з їхніми назвами кріплять безпосередньо на скляній вітрині прикасової зони. Також наклейки на вітринах при вході до магазину інформують покупців про дати проведення розпродажу, розміри знижок на товари.
Роздача наклейок
Наліпки – гарний символічний сувенір, який можна вручати корпоративним клієнтам. Наклейки доречно роздавати на виставках, ярмарках і конференціях, відкритті філіалів та магазинів.
Поштові розсилки
Сьогодні дірект-мейл залишається популярним методом комунікації з клієнтами й бізнес-партнерами. І йдеться не лише про електронні розсилки. У поштових конвертах надсилають документи, комерційні пропозиції, каталоги та брошури з інформацією про послуги, товари. До таких розсилок варто додати й наліпки, які будуть постійно нагадувати про компанію та працювати на запам’ятовування бренду.
Як і у випадку з коробками, наклейки також підходять для фірмового маркування кореспонденції. На конверт можна наклеїти наліпку-логотип. Вашу пошту можна буле легко й швидко ідентифікувати серед великої кількості листів.
Наклейки з QR-кодами
Сучасний ритм життя диктує свої правила: споживачі хочуть витрачати мінімум часу, аби отримати цінну для себе інформацію. Сканування кодів – можливість швидко перейти на сайт виробника чи інтернет-магазину, дізнатися про новий продукт чи умови акції.
Використання стікерів
Фугурні наліпки-стікери дуже зручно використовувати для оформлення поличок у супермаркетах. Яскраві вказівники приваблюють покупців, змушують звернути увагу на конкретний продукт харчування, косметику чи побутову хімію. Інформаційні стрілочки у магазинах допоможуть знайти саме ваш товар. Замовити оперативний та якісний друк наліпок можна на сайті типографії xprint.com.ua – із можливістю відправлення готової продукції по Києву чи в інші міста України.