"Домашнє вино без ГМО" або Погляд на "Червене вино" без хмільного дурману

"Домашнє вино без ГМО" або Погляд на "Червене вино" без хмільного дурману

Винороби, які пропонували вино на фестивалі "Червене вино" у Мукачеві не великими партіями, а з домашніх "запасів", намагалися привернути увагу покупців креативними "маркетинговими" методами. Один з господарів на вивісці зазначив, що вино -- домашнє і без ГМО. Однак цього року замість гумористично налаштованих виноробів (у попередні роки можна було бачити і, наприклад, "політичні" пляшки вина "Для Ющенка" чи "Для Юлі") частіше траплялися ятки від ресторанів та мангали.

Фестиваль багатий не лише на вино, а (чи й не більше) на шашлик, дим від якого оповив увесь центр Мукачева. Сьогодні після обіду проштовхатися площею було досить важко, принаймні рухатися вдавалося лише повільно. "Розкручені" винороби збирали біля себе цілі натовпи дегустувальників. Через це тим, хто хотів купити пляшку вина, доводилося очікувати поки ті, хто попереду, продегустують із кільканадцяти бочок.

Натомість знавці рекомендували купувати вино у господарів, які мають менш гучне прізвище, меншу кількість літрів, але ще дотримуються справжньої технології для виробництва якісного вина.

На жаль, Мукачево, проводячи гучний і широко рекламований у всеукраїнських ЗМІ фестиваль, так і не спромоглося зробити ятки хоча б з дерев’яних дощок (якщо не з брусу), як це притаманно європейським ярмаркам і подібним фестивалям. Тож фест знову заповнив центральну площу синьоклейончастими (а то й смугастими) наметами. Найбільший, схожий на татаромонгольське нашется, шпилястий намет крикливо оранжевого кольору розмістила ТМ "Чизай".

У ці дні Мукачево справді живе вином. Навіть у кав’ярнях можна було спостерігати картину, коли панянки замовляли каву і попрожні склянки та наливали собі щойно придбане на площі вино.

За міні-опитуванням, здійсненим безпосередньо на фестивалі (вибірка нерепрезентативна), найбільшу прихильність здобув винороб Олександр Якоб з Берегова. Він відзначився смачним вином, акуратністю, щирим ставленням до покупців. Наголошував на схожість свого вина із токайським. Офіційні підсумки фестивалю покажуть, хто переможе насправді.

Якщо на перший погляд фестиваль вразив деякими недоліками, то, звичайно, будь-який скепсис зникав ближче до вечора - коли настрій покращувався з кожною хвилиною і кожною дегустувальною порцією вина.

"Червене вино" без сумніву об’єднує, і як стверджують автори гімну фестивалю - гурт Рокаш - є закарпатською візиткою.

Вікторія Мельник, спеціально для Zaholovok.com.ua

Фото Олександра Поповича. Більше фотографій - у розділі "Фоторепортаж".

Зображення користувача Антон.

Перезвоните мне пожалуйста по номеру 8(953)367-35-45 Антон.

Зображення користувача Гість.

Вино ближче до вечора взагалі було нереально купити - хіба тільки найвитривалішим. винороби, таке враження, взагалі не спрямовані на продаж. вони сумлінно давали дегустувати, причому люди поки все не переропробували і не поперерадилися з усіма родичами, не відходили. аж піт з них тік від напруги. а тих, хто реально хотів купити пляшку - вперто не помічали. в черзі простояли десь пів години, за цей час продали аж одну пляшку, ми ж так і пішли ні з чим.

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання