Новини

Закарпатський інститут політичних досліджень назвав лідерів виборчих симпатій ужгородців

 Закарпатський інститут політичних досліджень презентував в Ужгородському прес-клубі соціологічне дослідження виборчих настроїв Ужгорода. Дослідження виконувалося на замовлення ТОВ «Ківі Карпат Стратона», дати проведення 15-16 серпня, вибірка -504 анкети.

  Прокоментували результати Віктор Пащенко ,директор Закарпатського інституту політичних досліджень та Генріх Стратон, ТОВ «Ківі Карпат Стратона». За словами Генріха Стратона, мотивом проведення соцдослідження було розібратися у політичних настроях ужгородців та перевірити правдивість тих соцдосліджень, які публікуються. «Оскільки я був причетний до створення Закарпатського інституту політичних досліджень, бачив всю цю кухню зсередини.  Мені також справді цікаво, яким мер буде у нашого міста. Тому за власні гроші ми провели таке дослідження», - пояснив Генріх Стратон.

 Віктор Пащенко, презентуючи результати, зауважив, що дані (партійні симпатії) не сильно відрізняються від тих, що були на парламентських виборах. «Це дослідження треба розуміти в інтерпретації, воно суто брендове. Значно будуть підніматися суто регіональні партійні бренди, які тільки стартували,  відповідно вони будуть від когось забирати голоси. Партії «Слуга народу», ОПЗЖ будуть втрачати, якщо не представлять представлять сильні місцеві структури. Регіональні партії «Команда Андрія Балоги», «Рідне Закарпаття», КМКС мають стандартну нішу, вони будуть набирати за рахунгок прізвищ», -- каже Віктор Пащенко.

Соціолог зазначив, що включав в опитування прізвища потенційних кандидатів на посаду мера, які так чи інакше десь про себе заявили: через білборди, соцмережі тощо. «Якщо  порівнювати, то на сьогодні є два лідери. Але це Ужгород, обласний центр, за два місяці кампанії ситуація може змінитися. Через появу нового прізвища або привабливого бренду, хоча поки я таких не бачу», - додав Віктор Пащенко.

Велика частина виборців, за словами Віктора Пащенко, на дільниці не прийде. Дослідження наразі показує третину тих, хто не визначився.

Також соціолог зауважив, що цікавим для дослідження є Мукачівська ОТГ, але опитування по ОТГ вимагає значно більше коштів.

Віктора Пащенко проаналізував респондентів за віком, освітою, рівнем доходів та пояснив, які категорії надають перевагу тій чи іншій партії.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.