Закарпатська туристична організація запускає програму Uzhhorod HAS 2020 -- ужгородська гостинність, привабливість і безпека. Мета -- створити найкомфортніші та найпривабливіші умови для перебування туристів на території міста. А також дати поштовх туристичній сфері і використати час коронавірусної пандемії для інновацій та розвитку.
Міста і регіони, які традиційно заробляли на туризмі, в цьому році зазнають величезних збитків. «Туристична галузь отримала виклик, з яким вона ще не зіштовхувалась. Ситуацію, в якій ми опинились у 2020 році, зможуть пережити тільки ті, хто вміє швидко пристосовуватись до нових реалій і знаходити шляхи подолання досі незнайомих викликів, - коментує нову ініціативу Федір Шандор, голова Закарпатської туристичної організації. -- Саме тому Закарпатська туристична організація ініціює програму «Uzhhorod HAS 2020». Інноваційність програми полягає в тому, що вона має у найбільш комфортній для туристів формі пов'язати між собою традиційні туристичні сервіси, програми лояльності від ужгородських підприємців та необхідні заходи безпеки під час карантину. Це модель взаємодії туристичних операторів, ужгородських підприємців та туристів».
Концепція програми репрезентується трьома словами: Hospitable (гостинність), Attractive (привабливість), Safety (безпека), початкові літери яких, утворюють слово HAS.
Особливий акцент робиться на «відповідальну гостинність». За словами Федора Шандора, відома концепція «Відповідальної подорожі», яка була розроблена в рамках програми Всесвітньої туристичної організації (ВТООН) «Сталого розвитку туризму». Відповідальна подорож має на увазі повагу до навколишнього середовища, культури та місцевих общин. Відповідальна подорож націлена на стимулювання соціально-економічних вигод для всіх».
Розробили програму спільно із Закарпатською туристичною організацією ужгородці Олександр Харківський та Олександр Бреза. «Це інноваційна програма у сфері туризму, яка виникла через те, що коронавірус вніс свої корективи у туристичну галузь у всьому світі. Враховуючи це потрібно було знаходити нові моделі для кожного міста, регіону, країни. Ускладнені умови подорожування спонукають ставитися до туристів з особливою дбайливістю. І розглядати їх як додаткових рекламних агентів міста, - пояснює Олександр Харківський. - Турист їде не заради досвіду, а заради пам’яті. І сторона, яка приймає і знає всі особливості та родзинки регіону, може це забезпечити».
Концепція «Відповідальної гостинності» розроблена в рамках програми «Uzhhorod HAS 2020» суттєво доповнює концепцію відповідальної подорожі. Вона розрахована на короткотермінових туристів, що перебувають у місті менше 1місяця (пакет Silver Set, мета якого зменшити ризики і витрати туриста при ознайомленні з містом), та для гостей, які планують затриматися в Ужгороді понад 3 місяці (пакет Gold Set, мета якого зменшити ризики і витрати на адаптування до нового місця проживання».
«Silver Set містить 8 спеціальних купонів на відвідування та подарунок від найкращих гастрономічних місць Ужгорода, 2 спеціальних купони на знижку для авторських екскурсій по місту, а також 2 бонусних купони на послуги таксі та обмін валют. Gold Set містить дисконтну картку, що надає знижки на товари і послуги більш ніж 30 закладів м.Ужгород, 3 купони на знижку для екскурсій по Закарпаттю, сувенірну маску програми «Uzhhorod HAS 2020» та комплект купонів на знижку для придбання засобів індивідуального захисту від ужгородського стартапу Don't Panic. Приймаюча сторона таким чином, за словами ініціаторів, стимулює туристів до знайомства з повним переліком своїх родзинок, а турист при цьому, суттєво зменшує для себе витрати (до 75%) на ознайомлення з новими товарами та послугами», - розповідає Олександр Бреза.
Запустити програму ініціативна група планує вже до кінця липня. Наразі триває відбір (здійснює Закарпатська туристична організація) найкращих виробників, постачальників товарів і послуг Ужгорода, які можуть запропонувати туристам справді найкраще. Ініціативою зацікавилися вже у Києві та Львові, планується, що до програми вони приєднаються до кінця цього року, а з наступного року – й інші міста України.
Пропонуємо наш сувенірний
Пропонуємо наш сувенірний набір зі змістом про місто "Пізнай Ужгород" українською та англійською мовами. для продажу набориї будуть доступні у жовтні.