Новини

«Корпоративний» скандал в Ужгороді: ресторан звинувачують в обмані

Невиправданими надіями і скандалом завершився корпоратив у ресторані «Варош» у п’ятницю, 25 грудня.

 

Колектив магазинів "Бутік Париж" та "Дефіле" зарезервував святкування у цьому місяці ще півтори місяці тому, обумовив дату та залишив завдаток, - повідомила керівник колективу, власниця магазинів.

«Ми домовилися про все заздалегідь, погодилися на ту дату, яку запропонував ресторан, нам обіцяли цікаву програму. Усі дівчата з нашого колективу записалися на зачіски, макіяжі та інше, а ви знаєте, що у салонах краси зараз також дуже щільний графік. Працівниці встали о 6 ранку, о 8 були в перукарні і вже о 10-ій – на роботі, готові до вечірнього святкування. Натомість нам зателефонували о 10-ій ранку та сказали, що переконливо просять перенести свято, бо сьогодні, мовляв, святкують митники, їх кількість неочікувано збільшилася і вони не хочуть ділити зал ще з кимось», - розповіла обурена жінка.

«Я сказала адміністратору, що це вже неможливо, дівчата всі готові, вони витратили на підготовку свої кошти. Вони запропонували нам інші ресторани, ми передзвонили, проте всі вони були зайняті. Я попросила нічого не скасовувати, ми хочемо святкувати сьогодні. Невже ми не такий клієнт, як всі інші? Ми платимо, до речі, у бюджет податки, з якого митники отримують зарплати. І клієнти повинні бути однакові для ресторанів, незалежно від професії чи розміру гаманця... Жоден підприємець не має права так поступати з клієнтом», - каже вона.

Тож колектив все-таки прийшов на свій корпоратив, їх впустили в коремий невеликий зал, зачинили за дівчатами двері та не пускають їх до зали, де музика, програма і танці. «Сидимо, як у шпаківні якійсь. Дуже неприємно. За дверима музика, на яку навіть не можемо вийти... Ми написали про це до книги скарг, оскільки зустріли повне нерозуміння і зневагу від працівників закладу. Вони поводять себе непорядно», - розповіли дівчата журналістам.  

Comments
Лхк (не перевірено)

Повний бред! Вчора там гуляли ми Перечинський "Лхк" , а не митники! Було все круто!!! А ці незадоволені "пані" з бутіка, хай краще напишуть як дурять людей продаючи китайський одяг,під виглядом відомих брендів! От це обман!!!

сб, 26/12/2015 - 14:20 Постійне посилання
Марина (не перевірено)

Шановний колектив "Бутіка" та "Дефіле"всім відомо, що у вашій сфері послуг де потрібно втюхати товар "великих" дизайнерів за дуже "малі" кошти,хто як не ви є майстрами і знавцями психології людини!Дуже мені б хотілося відвідати ті курси де Вас так гарно навчили відрізняти митників від інших людей)))наприклад працівників медичної сфери,або працівників залізниці!!!!Вчора на корпоративі відпочивала моя хресна з колективом і вона далеко не митник!!!І до речі по її словам Ви дуже гарно з ними танцювали!!Шановні люди!у цей час Різдва та посту "не жріть"одне одного,бо хтось з "ЖИРУ" біситься,а хтось не має що їсти!!!Якщо вам пані,Господь дав можливість у здоров’ї із зачісками та макіяжами гарно погуляти,то не гнівіть ЙОГО!!!!!!

сб, 26/12/2015 - 14:50 Постійне посилання
Гість (не перевірено)

А самое интересное было позже...Когда на балконе девочки спросили, откуда компания,вы ягнилось,что это никакая не таможня,а Перечинский промкомбинат,и курсов никаких не надо было,это видно невооруженным глазом.И придумали эту сказку просто для того,чтоб клиентов на корпоративы шли,думаю каждому клиенту втюхивают в уши одинаковое...вообщем впервые такой обман видела и слышала и программа тоже обман.

сб, 26/12/2015 - 15:31 Постійне посилання
7777 (не перевірено)

У відповідь до від Читатель (не перевірено)

Ці "Пані" з 4 класами освіти танцювали, фотографувались за кошти ЛХК!!! Ні хто їм слова не сказав!!! Останнє, що вразило-ці наглі морди підійшли до солодкого столу ЛХК, і набирали собі тісттечка!!! Сегениці!!!

сб, 26/12/2015 - 17:54 Постійне посилання
Гість (не перевірено)

Краще розкажіть як ви завозите товар в Україну!
Як людей розводите на цінах.
А митники я думаю набагато більше в бюджет приносять, а потом такі як ви, які лише на себе все життя робили, будете пенсію за рахунок митників отримувати, які працюють на державу все життя за 2000грн, а приносять 40-50% бюджету!

сб, 26/12/2015 - 18:17 Постійне посилання
Сергій (не перевірено)

Яка різниця хто замовив зал??? Митники що замовили - такц площу і мали! Цим нахабам треба культури повчитись,бо інших вони за людей не рахують... Хоча, навіть якби двірники замовили б корпоратив, їм не мали б навіть звонити з іншими пропозиціями: кому не вистачає місця, нехай шукає інший заклад, а не портить настрій іншим. Чому ж керівники закладу митникам не запрпонували інші заклади??? Бо вони короновані??? Шкода, але ставлю великий мінус цьому закладу - ганьба.

сб, 26/12/2015 - 19:21 Постійне посилання
Ресторан Варош (не перевірено)

Доброго вечора, по вчорашній ситуації з бутіком Париж та Дефіле:
Через те, що в організації, яка перед дівчатами замовляла банкет збільшилась кількість людей, нами було запропоновано для них місця у нашому віп залі, або для їхнього колективу, місця з програмою в 3-х ресторанах міста на їх вибір, за наш рахунок. Проблема полягала в тому, що дівчата знаходившись в віпзалі ( який вони назвали шпаківнею) не могли бачити програму, яка проходила в основному залі, через технічну перегородку, ось і все. Але їх ніхто не закривав, і не принижував, як було описано в статті, для нас всі клієнти важливі, і вони мали можливість відпочивати та танцювати, як і всі інші. За це непорозуміння з місцями і зіпсований настрій, корпоратив для магазину Париж та Дефіле був БЕЗКОШТОВНИЙ. І до цього всього за наш рахунок було оплачено таксі і їх відпочинок в одному з нічних клубів міста. Після чого вони сказали, що інцидент вичерпано і вони претензій не мають. Але сьогодні була опублікована стаття, де були приведені неправдиві факти, що в нас відзначали корпоратив митники, і це послужило приводом для нас нібито не рівно відноситись до однієї та іншої компанії. Повідомляємо, що в нас відзначала зовсім інша організація, і для нас всі клієнти однаково важливі і ми не ділимо їх за професіями та розміром гаманця!

сб, 26/12/2015 - 20:28 Постійне посилання
nata (не перевірено)

У відповідь до від Ресторан Варош (не перевірено)

Шановна адміністрація ресторану!!! Чому ви вважаєте, що ця компанія не бачила програму тільки через технічну перегородку??? Ви замовляли програму? Ви за неї платили??? Все проплачено ПЛХК!!! Ця нахабна компанія мало того, що фотографувалася в фотозоні, яку замовили ЛХК, танцювали поряд з ним, в кінці почали жерти їхні солодощі!!! Чому ви їм не накрили окремий солодкий стіл за свій рахунок??? Напевно, ви хотіли і рибку зїсти-і на ... сісти!! І ще, наша файта вела програму ПЛХК!

сб, 26/12/2015 - 20:46 Постійне посилання
Гість 777 (не перевірено)

Заклад хороший і все там нормально, це в нас "пані" з "бутіків париж та дефіле", дуже зажраті, торгашки фуфлом і неякісним взуттям!!!!! Провірено на власному опиті, ці дами лише "знімаються по диско клубам" тільки їх на фото і видно, одягаються як "прости Господи" і ходять вішаючись на грошовитих мужиків!!! Тому мовчали б, і сиділи тихо!!! Непорядні!!!

нд, 27/12/2015 - 03:18 Постійне посилання
Гістьs007 (не перевірено)

У відповідь до від Галина (не перевірено)

Відміняти свято у день святкування-ніхто не має права!!!Для нас всерівно чи Ви хім. комбінат,чи Ви митники(доречі,-такВас називає адміністрація ресторану)Всі питання з приводу замовленого дня,посадочного місця,програми,музики-було узгоджено також з адміністрацією закладу. Відгороджуватись, не допускати до програми,змінювати день проведення свята-це Ваші найкращі людські риси!Щодо зовнішнього вигляду дівчат-кожна поважаюча себе жінка на свято іде з зачіскою,макіяжем,і т.д.Тому коментарії пише кожний залежно від свого рівня розвитку.І повернемося до теми конфлікту-нам запропонували лише один(а не три!)ресторан без новоріч.програми.

нд, 27/12/2015 - 12:38 Постійне посилання
Олекандра (не перевірено)

Ресторан дуже хороший,можливо, обслуговування не на рівні вищого стандарту, проте тип таких людей, як ці дівчавта будуть незадоволені завжди і це стосується не тільки обслуговування в ресторані, але їхнього життя в цілому.Як було повідомлено керівниками ресторану весь банкет було компенвоано в повному обсязі, тобто за рахунок закладу і ще плюс оплачено продовження свята дівчат в оному з диско клубів, і тоді вони були задоволені всім і гарно гуляли, не тратячи ні копійки з власного карману. Проблема в тому, що таких людей,які не задоволені життям в цілому є багато і їм зручніше звинувачувати інших в своїх бідах і проблемах,з тим щоб себе пожаліти.

Ресторан "Варош" в порівнянні з іншими ресторанами в місті, дуже гарний і "смачний" ресторан, а кому не подобається то хай вдома готують самі (якщо вміють) і святкують корпоративи в інших місцях,це їхнє право і рішення!!!!

нд, 27/12/2015 - 13:59 Постійне посилання
Олекандра (не перевірено)

Ресторан дуже хороший,можливо, обслуговування не на рівні вищого стандарту, проте тип таких людей, як ці дівчавта будуть незадоволені завжди і це стосується не тільки обслуговування в ресторані, але їхнього життя в цілому.Як було повідомлено керівниками ресторану весь банкет було компенвоано в повному обсязі, тобто за рахунок закладу і ще плюс оплачено продовження свята дівчат в оному з диско клубів, і тоді вони були задоволені всім і гарно гуляли, не тратячи ні копійки з власного карману. Проблема в тому, що таких людей,які не задоволені життям в цілому є багато і їм зручніше звинувачувати інших в своїх бідах і проблемах,з тим щоб себе пожаліти.

Ресторан "Варош" в порівнянні з іншими ресторанами в місті, дуже гарний і "смачний" ресторан, а кому не подобається то хай вдома готують самі (якщо вміють) і святкують корпоративи в інших місцях,це їхнє право і рішення!!!А люди які не коректно висловлюються щодо "колгозу" ним і являються!

нд, 27/12/2015 - 14:02 Постійне посилання
Гість (не перевірено)

По комментариям видно ,кто и как воспитан. Ни кто никого не может обзывать "со светлой головой", дело просто в испорченном вечере и дезинформации ресторана клиентов для получения заказа. Я из всего этого поняла,что до последнего дня не было заказа корпоратива,кроме этих девушек,иначе бы сообщили об изменениях раньше. Потому виновата хозяйка ресторана и ни кто больше,этому нет оправдания. Не порядочно и все тут.

нд, 27/12/2015 - 20:45 Постійне посилання
Олександра (не перевірено)

У відповідь до від Гість (не перевірено)

Може вина ресторану і є, але якщо дівчата хотіли скандалу, то могли оплатити все самі, а не гуляти ще і в нічному клубі за рахунок закладу і нормально без сорому смакувати тістечка,які оплатили ЛХПК. І як це вони вийшли цікаво з так званоі"Шпаківні", якщо іх там закрили, вони що, мають над природні можливості проникають крізь стіни?! Непорядно поступили вони, бо роздули з мухи слона, і все після того, як ім було компенсовано свято в повному обсязі!

нд, 27/12/2015 - 21:45 Постійне посилання
Гість (не перевірено)

Якщо оцінювати ситуацію об'єктивно,по факту вчинених дій,вималювалась наступна картина:
Ресторан має двох замовників,на 100 чоловік,які приходять із своєю святковою програмою,і на 8 чоловік.
Логічно,ресторан, розуміючи ситуацію,що меншій компанії може бути не комфортно,пропонує свою віп залу або на вибір три інші ресторани із загальною святковою програмою,за рахунок,звичайно, Вароша. (Це,до-речі,компроміс,який можна вважати як особисте вибачення перед компанією в 8 чоловік від ресторану і певно його власника,хтось вибачається на словах,а хтось вчинками)
Компанія із 8 чоловік вибирає віп залу Вароша. І на якійсь стадії свого відпочинку до них приходить розуміння,що вони мають бути присутніми на чужому корпоративі. Вони користуються оформленою і проплаченою іншою компанією фотозоною,танцюють на чужому корпоративі,їдять солодке...не зважаючи на зроблене їм зауваження,вони обурюються і продовжують відпочивати на чужому корпоративі!
Абсурд! Але по закінченню ресторан їм оплачує таксі і продовження відпочинку в нічному клубі!!!
Отак колектив магазину Париж та Дефіле ходить по чужим корпоративам, і ще вирішили себе "прорекламувати" в інтернеті. Були б розумні-змовчали б про цю ситуацію!

пн, 28/12/2015 - 02:07 Постійне посилання
Гість (не перевірено)

Може нехай працівники магазинів сперву самі навчаться розмовляти з клієнтами у себе на роботі? тоді може і ставлення до них змінеться у інших. Було багато людей які незадоволені обслуговуванням працівників цих магазинів клієнтів.

чт, 31/12/2015 - 00:30 Постійне посилання
Гістьsон (не перевірено)

У відповідь до від Гість (не перевірено)

Дівчата дуже приємні і кваліфіковані.Ми у їхніх магазинах тільки можемо підібрати з задоволенням бо більше ніде толкового нема... Так тримати!!!!

нд, 03/01/2016 - 13:59 Постійне посилання
Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.