Новини

Чому швидкісні потяги не ходять на захід України?

Тільки до Львова жителі заходу можуть добратися швидко. Далі «Хюндаї» чомусь не їдуть. На «Електрононну книгу скарг України» написала тернополянка Ганна Яковенко. Вона стурбована тим, що новий маршрут швидкісного поїзду «Інтерсіті+»  проклали до східного регіону, а про західні, чомусь забули. «Кореспондент, що вів репортаж, акцентував наприкінці сюжету, щопрезидент почув Донбас, а не Тернопіль,  та спрямував потяги підвищенної комфортності туди, щоб допомогти.. кому, тим, хто прогавив свідомо свою землю?», - пише Ганна.

Звичайно, ми розуміємо, що зараз на хвилі східних подій – можливо, вигідніше для рейтингу працювати саме з тими регіонами. Але, скільки часу доведеться чекати комфорт жителям заходу?

Цікаво, що до Слав’янська з Києва 651 кілометр, до Краматорська 622 кілометри, а 485 кілометрів. І дійсно, чому б не прокласти маршрут із можливістю Тернопільчанам користуватися «Інтерсіті+» не їдучи до Львова? Тим паче, що раніше вже були експерименти по направленню Хюндаїв до Тернополя.

Закарпаття

Ще одне проблемне питання  - це комфорт для жителів Закарпатської області. Хюндаї туди взагалі не доїжджають. Закарпатці переконані, що це через прокладені колії, які серпантином оминають гори. Там, начебто, швидкісний поїзд не може розігнатися. АЛЕ! Сьогодні в швидкісних поїздах, які курсують до Львова постійно транслюється реклама курорту в Трускавцях. І навіть сам поїзд називається «Дарниця-Трускавець», тобто курсує він безпосередньо до курортного містечка. Журналісти «Електронної книги скарг України» поцікавилися скільки ж кілометрів залишається до Ужгорода від Трускавця, і порівняли дорогу, яка показана на карті. Були здивовані всього-на-всього  176 кілометрів, а дорога, чомусь, так само хвиляста, як і до Закарпаття. Тобто близько 1.5 години їзди на швидкісному поїзді, і нехай закладаємо ще півгодини, на ті «важкі, хвилясті» місця, які на думку попередньої влади, що зовсім не дбала про західні регіони, стали причиною недоїзду Хюндаїв до Ужгорода

ФОТО – УЖГОРОД – ТРУСКАВЕЦЬ

Але, якщо важко дібратися до найзахіднішого міста, то можна розглянути варіант подачі «Інтерсіті+» і до Мукачево, наприклад. З трускавця до Мукачева – 189 кілометрів. І дорога начебто нічим не відрізняється від тієї, яка була з Києва до Трускавця.

Тим часом журналісти «Електронної книги скарг України» спробували добиратися на «швидкісному» поїзді із Ужгорода до Львова. Квиток в перший клас на цьому поїзді коштує 53 гривні. Важко передати той комфорт, з яким довелося зіштовхнутися. В кріслах, в яких було б зручно  їздити тільки двом особам – розмістили трьох. Перед вами ще троє. Поїзд зупиняється майже на усіх станціях. Туалети смердять. Це не швидкісний поїзд – це звичайна електричка. В якій звичайні люди із задоволенням можуть навіть курити.

Раніше було зрозуміло, що експреси будуть їздити тільки по тих місцях, в яких проводитиметься чемпіонат Євро 2012. Якщо шукати постійно причини – то дійсно, їх можна знайти, але журналісти «Електронної книги скарг України» переконані, що краще шукати не відмовки, а позитивний результат. Тим паче, що один поїзд, який заїжджатиме щодня до Закарпатської області зможе привозити сотні туристів, які будуть задоволені краєвидами тих місць, а додатково це принесе прибуток Закарпатській області, що збільшить її потенціал на глобальній мапі України.  

І якщо зараз на сході додають до маршруту нові міста – то є резонним запитання – чому забули про Тернопіль, чому забули про Мукачево і Ужгород?

Новини інших ЗМІ
Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.