Новини

«Низькі тарифи на пасажирські перевезення можливі за демонополізації сфери», - М. Чурило

У міськраді Ужгорода контролювати сферу пасажирського транспорту не мають права люди, які паралельно заробляють на цьому гроші. Це породжує конфлікт інтересів і корупцію. Про це заявив громадський діяч, депутат Ужгородської міської ради Михайло Чурило. Так він прокоментував результати громадських слухань щодо ситуації з громадським транспортом Ужгорода.

«Головний висновок громадських зборів – це неприйняття мешканцями Ужгорода підняття тарифу на проїзд до 4 гривень та пропозиція звільнити з посади секретаря Ужгородської міськради Богдана Андріїва, який, за словами активістів, є власником Ужгородського АТП», - зауважив депутат Ужгородської міської ради.

«По-перше, до тих пір, поки міська влада сама собі буде продавати маршрути та визначати ціни, ужгородський пасажирський транспорт залишатиметься в критичному стані. Цей конфлікт інтересів має бути вирішено. І навіть якщо Богдан Андріїв вийшов із засновників міського АТП, як стверджує мер Віктор Погорєлов, одним розчерком пера відмовитися від вигідного бізнесу неможливо. Ужгородське АТП він й далі буде контролювати через своїх людей», - впевнений Михайло Чурило.

«По-друге, сферу пасажирських перевезень Ужгорода може врятувати лише демонополізація. Як показує досвід інших міст, зокрема Києва та Львова, прихід на ринок перевезень незалежних одна від одної транспортних компаній реально покращує якість перевезень і дозволяє утримувати відносно низькі тарифи», - підкреслив політик.

«І, по-третє, громадські збори є проявом прямої демократії та влади народу, які міська влада не має права ігнорувати. Тому мерія має виконати основні пункти резолюції громадських зборів. В Ужгороді, в Закарпатті та Україні загалом не влада має керувати народом, а народ владою», - підсумував Михайло Чурило.

 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.