Новини

Закарпаттяобленерго просить краян звертатися до кол-центру

Про це нагадує ПАТ "Закарпаттяобленерго".

Кол-центр працює за номерами телефонів 0-800-50-16-20 або (0312) 61-94-94, цілодобово, без вихідних та святкових днів. 

Для підвищення якості надання послуг із постачання електричної енергії, покращення інформаційного забезпечення та вдосконалення взаємовідносин зі споживачами електричної енергії, працює кол-центр ПАТ «Закарпаттяобленерго», основним завданням якого є надання інформаційних послуг споживачам шляхом обробки їх звернень, які надходять через засоби телекомунікації.

Дзвінки на багатоканальний номер 0-800-50-16-20 зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України для споживачів є безкоштовними, за міським номером (0312) 61-94-94 оплачуються згідно з діючими тарифами міського чи міжміського зв'язку.

Зателефонувавши до кол-центру, споживач зможе отримати в автоматичному режимі або під час живого спілкування з оператором інформацію щодо:

* діючих тарифів на електроенергію;
* про стан особового рахунку;
* причин відсутності електропостачання;
* порядку надання пільг та субсидій;
* порядку оформлення та переоформлення договору;
* порядку приєднання до електромереж;
* контактні телефони та іншу довідкову інформацію  щодо роботи ПАТ «Закарпаттяобленерго»;

  а також 

* передати показання приладу обліку;
* повідомити про розкрадання електричної енергії або 
  енергообладнання ПАТ «Закарпаттяобленерго»;
* оскаржити неправомірні дії персоналу товариства.

Крім того, звернення можна направляти на електронну скриньку кол-центру: call-centr@uz.energy.gov.ua

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.