Новини

Закарпаття домовилося із Чехією про розвиток туризму

Україна презентувала свої туристичні можливості під час міжнародних виставок Go та Regiontour в чеському місті Брно.

Протягом14-17 січня в м.Брно відбулися виставки, присвячені розвитку туризму. Участь у їх роботі взяли туристичні підприємства, організації, представники органів влади та автоперевізники з європейських країн. У роботі павільйону “Україна туристична” взяли участь управління туризму і курортів Закарпатської обласної державної адміністрації, Спілка сприяння розвитку сільського туризму Закарпаття, партнер управління туризму та курортів Інформаційно-аналітична служба “Європейсько-східний діалог” (м.Прага), а також заочно — туристичні підпримства та сільські садиби. Місто Харків як місто-побратим м.Брно так само взяло участь у роботі виставки Regiontour.

Виставковий стенд України відвідали кілька тисяч туристів, які отримали всю необхідну інформацію про туристичний потенціал Закарпатської області.

Окрім виставки представники управління туризму провели ряд офіційних зустрічей та поспілкувалися з організаторами туризму Чеської Республіки. З гетьманом краю Вісочина начальник управління Денис Ман домовився про спільну роботу над активізацією туристичних потоків до двох держав. З послом України в м.Брно було проговорено інформаційну складову роботи, зокрема з рекламування туристичного потенціалу України. На виставкових стендах Чехії українські фахівці обговорили можливість співпраці та вивчили проблематику відносин відносин туристичного бізнесу двох держав.

Організатори виставкового стенду України провели презентації туристичного потенціалу Закарпатської області (Ман Д.), сільського туризму в області (Пранничук Б.), туристичного потенціалу України (Ключівський Ю.), щодо маркування туристичних маршрутів на територіїї Закарпатської області (Докоупіл Іво, Чехія) тощо. З головної сцени організатори ознайомили учасників виставки із культурним різноманіттям України.

Наразі управління туризму працює над реалізацією плану, який був розроблений за результатами поїздки з активізації українсько-чеського туризму. Одним із практичних заходів цього плану стануть два рекламні тури (по одному в кожній країні) для представників туристичного бізнесу та засобів масової інформації в квітні та вересні відповідно. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.