Закарпатцям розповіли, як уникнути крадіжок із банківських карток

Закарпатцям розповіли, як уникнути крадіжок із банківських карток

На Закарпатті почастішали крадіжки коштів із банківських карток. Правоохоронці стверджують, що нерідко власники карток, через необачність, самі надають крадіям всю необхідну інформацію. Zaholovok.com.ua дізнався, на що треба звертати увагу, аби не стати жертвою шахраїв.

Як розповіла у коментарі Zaholovok.com.ua прес-секретар закарпатського Приват Банку Ольга Капітан, зазвичай шахраї отримують інформацію про номер картки та її власника із соціальних мереж: «У соцмережах часто можна побачити фото з банківськими картками (де добре видно номер картки) - це і є один із способів отримання інформації. Також шахраї “беруть на гачок” клієнтів, котрі роблять покупки чи щось продають через сайти Інтернету. Тут вказаний і номер телефону, ПІБ, номер карти, на яку потрібно перерахувати гроші».

Шахраї часто представляються працівниками ПриватБанку (як було у витпадку із тячівськими вчителями, які продикутвали аферисту всі дані): «Коли людина бачить вхідний дзвінок з телефону, який починається з 056 - це код Дніпропетровська, автоматично спрацьовує думка, що телефонує ПриватБанк. Шахраї копіюють інтонацію, структуру спілкування банківського працівника, вживають банківські терміни, створюючи враження, що вони володіють інформацією про картку. Часто шахрай представляється працівником служби безпеки банку», – каже Ольга Капітан.  


Аби уникнути таких неприємних випадків Ольга Капітан радить запам’ятати, що ПриватБанк ніколи не телефонує клієнту для того, щоб уточнити будь-які персональні дані. Якщо у клієнта виникають якісь підозри щодо неправомірних дій співробітників банку, він може повідомити про це на сайті банку або за телефоном гарячої лінії (3700 - безкоштовно з мобільного).


«Не варто встановлювати на карту ПІН-код, який складається з цифр, що йдуть підряд, а також свою дату народження, тому що подібні комбінації легко підібрати. Не рекомендується захищати всі свої платіжні картки одним і тим же ПІН-кодом. І головне: ПІН-код необхідно запам'ятати або зберігати окремо від платіжної картки в місці, не доступному для третіх осіб - у тому числі родичів. Не повідомляйте нікому одноразові паролі, які приходять на мобільний телефон», – радить пані Ольга.

«Необхідно запам'ятати такі правила фінансової безпеки: Для зарахування грошей на Вашу картку, треба знати тільки ії номер. Все. Будь-які питання про термін дії картки, ПІБ матері, CVV-код, код з SMS, щойно отриманої  з банку - означають, що Ви спілкуєтесь з шахраями», – додає вона.  

Якщо ж людина стала жертвою шахраїв, необхідно одразу ж заблокувати картку – зателефонувавши на телефон клієнтської підтримки (для клієнтів ПриватБанку 3700 (безкоштовно з мобільного) або самостійно - в банкоматі чи інтернет-банку Приват24. Слід також звернутися до банку за телефоном 3700 із заявою про несанкціоноване зняття грошей для проведення розслідування. За результатами розслідування, якщо не виявлена вина і причетність до шахрайства самого клієнта, клієнту банк компенсує втрачені кошти і далі відшкодує їх за рахунок залучених до відповідальності шахраїв.

Також обов'язково необхідно звернутися із заявою до міліції.

 

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання