Територіальними органами Державної фіскальної служби України у Закарпатській області вже розпочато проведення перевірок достовірності відомостей, зазначених у деклараціях про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік осіб, визначених у абзацах восьмому-одинадцятому частини першої статті 2 Закону України «Про очищення влади».
Перевірки проводять органи Державної фіскальної служби, а також її територіальні органи (державні податкові інспекції) за місцем проживання особи, стосовно якої проводиться перевірка. Разом з тим, перевірка вказаних осіб здійснюється на підставі отриманих запитів про проведення перевірки та копії декларації за минулий рік від керівників органів, до повноважень яких належить звільнення з посади цих осіб.
В ході перевірки буде встановлюватись відповідність вартості набутого за час перебування на займаній посаді рухомого і нерухомого майна офіційним доходам.
Відповідно до затвердженого Кабінетом Міністрів України графіку, перевірки розпочато в листопаді 2014 року та продовжуватимуться до кінця 2016. Однак, слід зазначити, що перевірка відомостей по кожному декларанту здійснюватиметься у чітко встановлений законом термін – 60 календарних днів. Для її здійснення держслужбовцям не доведеться заповнювати нові декларації – будуть розглянуті копії тих, які вони подали за попередній 2013 рік, - пише інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області.