Новини

Закарпатські журналісти встановили на виборах-2014 медіарекорд

Понад 200 інформаційних повідомлень, а також репортажів, фоторепортажів тощо підготували за добу парламентських виборів-2014 журналісти, які працювали у рамках виборчого проекту Ужгородського прес-клубу у всіх районах та райцентрах Закарпаття. Вони покращими результати медіа-рекорду, встановленого під час проведення президентських виборів у травні цього року (понад 160 новин). Журналісти оперативно забезпечували ЗМІ інформацією, а Ужгородський прес-клуб став єдиною медіа-організацією, що висвітлювала день виборів по всій області.

Новини та інші матеріали були у вільному доступі для всіх видів ЗМІ, найактивніше користувалися контентом інтернет-видання та інформагенції, які працювали у день виборів в он-лайн режимі. А також радіо та ТБ.

«Власкори прес-клубу вже з 7 ранку оперативно постачали актуальну інфомрацію про хід голосування, незвичні ситуації, веселі моменти, які ставалися упродовж дня. І працювали допізна,- розповіла Ірина Бреза, голова Ужгородського прес-клубу. -  Традиційно у день голосування наша організація  «щовиборів» забезпечує інформаційні потреби закарпатських мас-медіа. Цього року ми вже вдруге продовжили  популярну і корисну традицію».

Хто прийшов першим на дільниці, чому явка по районах кардинально відрізнялася, в якому вигляді і з яким гумором йшли голосувати закарпатці, чи чинили якісь провокації – про все це оперативно інформували професійні кореспонденти

У прес-клубі кажуть: планували поширити не менше 100 новин за день, вийшло удвічі більше. Незважаючи на таку інтенсивність учасники проекту задоволені – попри ніби спокійний перебіг, це були  «реальні вибори», а медійники – реальними очевидцями.

Крім того упродовж 26 жовтня у  прес-клубі відбувалися прес-конференції за участі експертів та представників штабів різних політичних сил та кандидатів.

 Проект Ужгородського прес-клубу здійснюється за підтримки Фонду ЗМІ Посольства США в Україні.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.