Новини

Закарпатські вчителі під час навчання від ThinkCampу дізнавались, як бути прогресивними

Восьмеро освітян з Ужгорода, Виноградівського, Свалявського, Берегівського районів, відібрані за результатами конкурсу Агенції регіонального розвитку Закарпатської області, взяли участь у навчанні від ThinkCampу Києві.

24-25 листопада у Києві відбувся перший інтенсив ThinkCamp«Вчитель і його сила впливу: від 45 хв до всього життя» для представників освіти і тих, хто прагне осмислити ідею школи. У фокусі двох днів - справжня сила впливу вчителя, фундаментальні принципи розвитку Людини, підводні небезпеки для ідеї школи. Що є головним процесом у школі, можливості вчителя -  навколо цих та інших важливих питань точитиметься дискусія освітян з усієї України. Ключові моменти в сучасному освітньому процесі учасники обговорили з головним експертом заходу - Юло Вооглайдом (ÜloVooglaid), спів-ініціаторомThinkCamp, відомим естонським мислителем, вчителем, інноватором в освіті, засновником Колегіуму Старого Талліна, школи №1 в Естонії. А також з Володимиром Моренцем - інтелектуальним партнером ThinkCamp, відомим українським інтелектуалом, літературознавцем, критиком, перекладачем, доктором філологічних наук, професором Києво-Могилянської академії.

Одна із закарпатських учасниць, Надія Легеза, директор Неліпинської ЗОШ 1-111 ступенів каже: Цитата  І. Я. Франка " Учителем школа стоїть..." актуальна як ніколи ,але хочеться додати " А батьками - виховання." Вважаю , що тільки в тісній співпраці школи і сім'ї можна вибудувати горизонталь рівноправних відносин , концепцію взаєморозуміння і співпраці. А державні інституції повинні зайняти позицію не стороннього спостерігача , а активного стимулятора розвитку освіти».

«Якщо говорити про сьогодення, то школа готує дітей до життя у світі, якого не існує,-- додає Оксана Павлючок, методист управління освіти Ужгородської міськради.-- Виходить, що ми вчимося все життя, не рахуючи одинадцять років, проведених у школі. Я вірю, що живим прикладом для учня є сам учитель, вважаю що після нашої зустрічі, ми зможемо поміняти школу майбутньої України».

«Зустріч –  це новий поштовх до розкриття педагогічного потенціалу, -- вважаєЕдіта Грабар, начальник відділу освіти Свалявської РДА . -- Сучасний учитель - людина, яка формує в учневі модель соціального світогляду не шляхом примусу, а шляхом мотивації до пізнання. Саме обізнаність індивіда спонукає його до мислення і правильності рішень - того, без чого неможливо уявити сьогочасне демократичне суспільство».

«Головне - це є знайомство з людьми, які мають однакові життєві пріоритети та мотивацію для самовдосконалення. Адже мені, часом, здається, що я наодинці борюся за усунення "радянської" роботи "за планом", не маючи за спиною цілої плеяди однодумців. Сподіваюся, що ця поїздка не тільки згуртує нас, а й дасть сильний поштовх до  розвитку системи освіти в цілому, -- ділиться очікуваннями  Інга Бондаренко, засновник Креативної Студії музичного розвитку «Перший крок», викладач Ужгородсьокї ДМШ №1 ім.П.І.Чайковського.

Подія -- перша в серії інтенсивів ThinkCamp “Ідея Школи”. Мета такого освітнього проекту -- сформувати покоління прогресивних вчителів, які дають необхідні у житті знання, розуміють своїх учнів та орієнтуються у сучасних освітніх процесах. Зміни освітніх підходів у школах – один із стратегічних напрямків Агенції регіонального розвитку Закарпатської області, яка підхопила всеукраїнську ініціативу та почала працювати з вчителями регіону. Планується долучити до інтенсивного навчання якнайбільше професійних освітян, а водночас і закарпатський бізнес, який розуміє глибину цитати Отто фон Бісмарка: «Війни виграють не генерали, війни виграють шкільні вчителі…»

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.