Новини

Закарпатська поліція швидше відповідатиме на виклики

Сьогодні, 6 червня, в Ужгороді запрацював оновлений колл-центр поліції. Диспетчери Головного управління Національної поліції у Закарпатській області з 12 години почали приймати всі дзвінки на телефон «102» у режимі єдиного вікна.

Відкрив колл-центр в.о. начальника ГУНП у Закарпатській області, полковник Степан Довгунь. Очільник правоохоронців краю наголосив, що робота з користувачами сервісу буде здійснюватися трьома мовами: українською, угорською та англійською.

Степан Довгунь наголосив, що Закарпаття стало третьою областю, де запущено таку оновлену систему реагування на виклики.

Від колишньої лінії «102» оновлений сервіс відрізнятиметься в першу чергу тим, що в Ужгороді будуть опрацьовувати інформацію, яка надходитиме із всіх куточків області, та оперативно передавати її до чергової частини та нарядів поліції.

Диспетчери вноситимуть інформацію про виклики в єдину базу, яка виводитиметься на карту. Всі дані про потенційні небезпеки правоохоронці автоматично отримуватимуть на електронні носії і зможуть швидко на них реагувати. Така практика має суттєво скоротити час між викликом та прибуттям поліції.

В.о. начальника ГУНП у Закарпатській області Степан Довгунь зазначив, що колл-центр буде розширюватися, особливо до співпраці запрошуватимуть тих закарпатців, які вільно володіють угорською та англійською мовою і зможуть без проблем спілкуватися з іноземцями, котрі потрапили у скрутну ситуацію, - пише відділ комунікації ГУНП у Закарпатській області.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.