"Закарпатгаз" відпрацював понад 172 тисячі звернень

У більшості випадків, звертаючись до контакт-центру, закарпатці користуються телефоном. Проте в останні півроку все більшої популярності набуває онлайн-сервіс «Особистий кабінет».


Для споживачів природного газу Закарпатської області послуги контакт-центру стали доступними з 10 жовтня 2015 року. Невдовзі Товариство надало своїм клієнтам можливість скористатися веб-сервісом «Особистий кабінет» на сайті 104.ua. Клієнти компанії, які зареєструвалися в онлайн-сервісі, отримали доступ до усієї необхідної інформації за власним особовим рахунком та можливість зручно й швидко поставити запитання фахівцям газової компанії, передати показання лічильників газу, завантажити рахунки та скористатися додатковими сервісами «Особистого кабінету».

Зареєструватися у сервісі можна на сайті 104.ua. За необхідності фахівці контакт-центру нададуть консультацію та допоможуть при реєстрації у веб-сервісі.

«Після початку роботи до контакт-центру газової компанії звернулися понад 172,4 тисячі споживачів газу. Переважна більшість звернень – 80,2% - надійшли телефоном, решта - електронною поштою та через сервіс повідомлень «Особистого кабінету», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович. 

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання