За словами фахівців найзахіднішої митниці України, кількість письмових звернень, що надійшли до відомства, протягом минулого року складає 85, на 14 звернень більше, ніж у 2013-му.
Загалом, тематика та проблеми, порушені у зверненнях громадян стосувалися працевлаштування (поновлення) в Міндоходів колишніх працівників – 24 звернення, зокрема, у цій категорії звернень громадяни прагнули вирішити питання фінансового забезпечення та інші питання, які виникли у процесі їх звільнення та поновлення; питання фінансового забезпечення працівників – 22 звернення, питання митної політики – 16, працевлаштування в Міндоходів та його територіальних органах – 6 та ін.
Варто зазначити, що при невеликому зростанні письмових звернень, у порівнянні з аналогічним періодом 2013-го року, спостерігається значне зменшення кількості скарг, з якими громадяни зверталися до керівництва митниці. Так, у порівнянні з 2013-им роком кількість скарг зменшилась на 18 і складає 2 одиниці.
Водночас у відомстві окрім письмового спілкування існує практика проведення особистих прийомів громадян посадовими особами. Так, з початку року було проведено 17 таких прийомів громадян начальником митниці, 25 – заступниками начальника митниці, 14 – іншими посадовцями, – повідомляє відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області.