Новини

Як зробити, щоб корпоративний подарунок досяг мети компанії?

Сьогодні практично в кожній великій компанії і маленькій фірмі прийнято вручати корпоративні презенти. Зазвичай їх приурочують до різних свят:

- загальнодержавного масштабу;

- професійним;

- власним (день народження, ювілей та інші.).

У ролі обдаровуваного можуть виступати співробітники, партнери по бізнесу, клієнти.

Поділ презентів за статевою приналежністю

Яким би не був подарунок і кому б не був призначений, він повинен бути корисним. Формальний сувенір з символікою компанії доречний для представників обох статей. Це відноситься до письмових наборів, календарів, футболок з нанесеним на них логотипом фірми. У випадку з індивідуальним корпоративним презентом слід враховувати не тільки стать, а й вік, інтереси одержувача.

Незважаючи на меншу прискіпливість чоловічої половини суспільства, ніж жіночої, корпоративні подарунки чоловікам повинні запам'ятовуватися, бути оригінальними. Прив'язувати презенти до діяльності фірми не обов'язково. Це може бути елітний алкоголь, якісний набір рибалки (якщо людина захоплюється риболовлею), стильна парасолька і інші корисні речі.

Жінки в цьому, як і в багатьох інших питаннях, більш прискіпливі. Тому презент дамі повинен відрізнятися стриманістю і вишуканістю. Навіть якщо це вино - воно повинно бути елітним, упакованим в спеціальну коробку. Любителькам незвичайних презентів можна оформити красивий кошик з оригінальними квітами або екзотичними фруктами. Природа жінки така, що їй обов'язково треба розповісти подругам, близьким, приятелькам про свій подарунок. Цим вона мимоволі створює рекламу своєї організації.

подарунок

Важливість грамотної упаковки

Не слід забувати і про те, що цінність презента може нівелюватися неправильною його подачею. Тут мова навіть не про те, де і як був вручений презент, а про його "оболонку". Правильно упакувати подарунок - це ціле мистецтво. Тут необхідно проявити смак, такт, здорову фантазію. За твердженням психологів навіть сама безглузда дрібничка, якщо вона упакована зі смаком, набуває цінність, перестає бути звичайною формальністю. Не дарма ж працюють цілі фірми з виготовлення різного роду упаковок.

Варто враховувати і той факт, що вручення корпоративних подарунків з логотипом, бізнес-сувенірів - це не з категорії прояви альтруїзму. Кожен грамотний керівник розуміє, що презент від компанії за умови дотримання вимог до процесу дарування - це один з дієвих методів невербальної комунікації зі співробітником, клієнтом або бізнес-партнером.

Він є для людини приводом для виникнення позитивних емоцій, стимулом прояви лояльності до дарувальника. Все це є підтвердженням того, що формальний підхід до вибору подарунка, культурі його подачі неприпустимий. Краще вже зовсім не використовувати практику вручення корпоративних презентів.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.