Новини

Воловецька школа вже готова до навчання в інтерактивному форматі

Два закарпатські навчальні заклади, а саме Ужгородська школа №6 ім. Гренджі-Донського та Воловецька ЗОШ отримали можливість переходу системи середньої освіти до нового інтерактивного формату проведення занять в рамках Національного амбітного проекту "Відкритий світ".

Директор Воловецької ЗОШ Михайло Пацьо  вважає, що сучасні технології сприятимуть розвитку навчального процесу: «Це прекрасний шанс і велика сходинка до нових вершин для нашої школи. На цьому етапі ми маємо змогу ступити на крок попереду пліч-о-пліч з сучасними технологіями. Більше того, в процесі підготовки 5 інтерактивних класів, з них 3 спеціалізовані (хімічний, фізичний та біологічний) і 2 загальні. Тобто вже з вересня школярі і разом з ними вчителі інтегруватимуть власні сили. Адже якщо до цього часу 90% проведення уроку брав на себе педагог , то тепер змінюється доктрина освіти повністю. Діти мають змогу самі здобувати знання, а вчителю дістається роль гіда, провідника, котрий спрямовуватиме та наштовхуватиме на правильний шлях в дорозі до знань. Wi-Fi, 30 планшетів і та ж сама кількість нетбуків уже чекають на школярів. Ну, а в кінці року уже зрізи з певних предметів покажуть ефективність запровадження даного проекту. З свого боку, я вельми сподіваюсь на позитивний результат в успішності наших учнів».

«Якщо до цього часу школярі тільки  могли всмоктувати «суху» теорію з книжок і поодиноко уявляти колір індикатора вкінці досліду, то зараз все навпаки. Програмне забезпечення містить віртуальні лабораторії, що економить і час, і зусилля. А за допомогою веб-камери, вбудованої в ноутбук ( який знаходитиметься в користуванні вчителя) , педагог може самостійно провести дослід/експеримент вдома,щоб продемонструвати учням хід роботи. Все це задля економії часу на уроці», – додає Михайло Пацьо.   

Для Воловецької школи це не буде повністю нова система навчального процесу, оскільки багато вчителів вже вдавались до цієї методики, закупляли диски, показували досліди на інтерактивній дошці. «Проблема в тому, що було безліч бажань та мало можливості. Адже комп’ютерний клас не завжди був вільний. Зараз все по-іншому»,  –   каже директор.

Щодо того, чи нововведенняне витіснятиме книгу Михайло Пацьо зазначає: «Зізнатись чесно, то частіше ми й самі скоріш звертаємось до google-друга, ніж до книг. Та все ж , як говориться, книзі віку немає і ховати її ніхто не збирається. Учні й надалі черпатимуть знання з підручників, а нові технології на уроці , я гадаю,  з користю  додадуть продуктивності засвоєнню знань школярами». 

Валерія Зенинець, студентка відділення журналістики УжНУ

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.