Новини

Володарка титулу «Королева світу 2009» Вероніка Вовчук дебютувала на кіноекрані

З листопада, впродовж чотирьох місяців, у всіх кінотеатрах Мадрида буде демонструватися рекламний ролик авторитетного в Іспанії журналуGuiaDelOcio(«Гід з відпочинку»), в якому знялася ужгородка, «Королева світу 2009» Вероніка Вовчук. Це - українсько-іспанський проект (з нашої сторони – продакш-компанія Studio25). Режисерами ролика стали Хосе Мігель Хуарес і Сальвадор Гомез, головний помічник і виконавчий продюсер майже усіх фільмів культового Педро Альмадовара.

«Проект був надзвичайно цікавий, команда фантастична, зйомки пройшли легко, а от підготовчий період був виснажливий, - говорить засновниця Studio 25 Валентина Морозова. - Цілий рік тривали перемовини, можете собі уявити?! Складним був процес кастингу актрис на головну роль. За півроку, я провела проби більше, ніж півсотні претенденток, і жодна не підійшла. Практично в останній момент згадала про Вероніку, з якою працювала два роки тому на зйомках музичного відео, і врешті все склалось. Нами залишились задоволенні і я вже отримала пропозицію продовжити співпрацю. Хтозна, може, це вже буде кіно».
Ця іспано-українська робота поїде на два найпрестижніші фестивалі реклами: міжнародний фестиваль виробників реклами в Канни – «Канські леви» та фестиваль реклами на півночі Іспанії. Українці ж зможуть переглянути ролик за місяць на сайті та в соціальних мереж Studio25.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.