В Ужгородському прес-клубі відбулася пресконференція, головною темою якої став розвиток туристичних маршрутів в Ужгороді, пов’язаних з мініскульптурками.
В Ужгороді встановлено вже 65 мініскульптур, а загалом по Закарпаттю вже понад сотня. Це роботи скульпторів Михайла Колодка, Романа Мурника, Степана Руснака, Василя Криванича та інших. Кожна скульптура прямо або опосередковано стосується Ужгорода або Закарпаття, кожна з них є такими собі міні-портретами цікавих, достойних історичних постатей, персонажів чи міфічних героїв, що у тій чи іншій мірі мали, чи мають вплив.
Для покращення туристичної привабливості Ужгорода розроблено унікальну сувенірну колекцію різних типів. Детальніше про це розповіли учасники пресконференції.
«Ми створили ресурс в яком зібрали всю інформацію про мініскульпутурки, яких зараз вже 65. Це інтерактивна карта, яка допомагає туристу познайомитися з міні скульптурою та прокласти маршрут до неї, - розповіла Інеса Ізай, керівник туроператора MUSE-Travel
Ми оживилися міні скульптури та створили колаборації з різними брендами. Це дуже гарна ідея показати місто з іншого формату. Є туристи, які приїжджають і відвідують класичні маршрути. А ми хочемо показати місто з іншого боку. Через інтерактивну карту, запропонувавши квест з наліпками тощо. Турист отримує готове рішення. Ми взяли всіх героїв міні скульптурок і створили ряд сувенірної продукції: шопери з міні скульптурами, гральні карти, магніти, листівки, кружки, дитячі розмальовки».
«Ужгород- це не те місто, яке фонтанує дозвіллям, тому ми його створюємо. Половина випадків- це як знайти міні скульптури,- каже Віктор Опаленик, голова Асоціації екскурсійного супроводу. – Скульптурки зібрані на одному сайті і це дуже спрощує нам роботу. Крім того розроблена паперова карта із стікерами та тематичні розмальовки для дітей. Це готове рішення, чим зайняти дитину, поки вона гуляє. А дорослі на екскурсії. Карти із стікерами розповсюджуються безкоштовно у закладах міста, готелях. Навіть, якщо гість не хоче гіда повторно, ми даємо можливість вивчати місто самостійно, - додає Віктор Опаленик. - Ми працюємо на одну мету-- на загальну впізнаваність та хорошу репутацію регіону. Мініфігурки - це найбільш загальновпізнаване явище. Нарешті зроблено хороший якісний інтуїтивно зрозумілий продукт, який популяризує і скульпторів
Також для туристів виготовили «тур-бокс» - коробочку, в якій зібрано квитки до музеїв міста, додано карту. «Це проект, який буде тільки розростатися, це поштовх для повторного відвідування міста»,- зауважив Віктор Опаленик.
З міні-фігурками випустили також набір гральних карт. Тестовий випуск робили і раніше, коли фігурок у місті не було ще стільки багато. «Тепер ми доопрацювали цю ідею, запустили кілька колаборацій,- коментує Юрій Зизич, “MUSE-travel”. Це зручний спосіб для туристів ознайомитися з містом. Ми плануємо ще й інші продукти з міні скульптурками: крафтові цукерки, шкарпетки, піни і багато чого іншого. Підготуємо, щоб було чим наповнити шопер».