Новини

В Ужгороді з'явилася нова соціальна реклама

Вчора в Ужгороді зявилась нова соціальна реклама.

Про це повідомляє журналіст Віталій Глагола.

Цю соціалку намалювали дизайнери агенції “Bograch” Ярослав М'ячин та Андрій Прокопець просто так, із любові до рідного міста.

Проект помітив саме В.Глагола у Ярослава на робочому столі і вирішив взятись за те, аби його опублікувати. Чоловікові спало на думку, що з цього вийшла б непогана соціальна акція до Дня міста. Адже зараз в Ужгороді купа бордів пустує, на них висять обдерті залишки реклами.

По допомогу журналіст звернувся до в.о. мера Віктора Щадея,  котрий взявся домовлятися з власниками рекламних площ, аби ті надали їх безкоштовно.

Друк Ярослав та Андрій оплатили з власної кишені, а ті ж власники площ за свій рахунок поклеїли.

У сухому підсумку у місті  зявилося 8 білбордів на 4 сіті-лайтів з соціальною рекламою, яка закликає ужгородців ще більше любити своє місто. Вона нагадує про візитівки міста: ужгородський замок, філармонію, ляльковий театр, кафедральний собор, залізничний вокзал. А найголовніше, що міському бюджету це не коштувало ні копійки. От так, навіть з браком коштів можна щось приємне і корисне робити.

Новини інших ЗМІ
Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.