Новини

В Ужгороді вкотре виник скандал навколо реклами

На засіданні виконкому  вкотре виник скандал навколо реклами. Рішення про зовнішню рекламу чиновники прийняли на черговому засіданні 12 листопада. 


Нагадаємо, раніше у керівництва міської ради в особі в.о. мера Віктора Щадея виник конфлікт з операторами реклами міста Ужгород.
Скандал точився навколо того, що дозвіл міськрада надавала лише на рік замість передбачених законом п'яти. Окрім того невдоволення рекламщиків викликав і той факт, що їх сіті-лайти у центрі міста не отримували дозволу, при чому невмотивовано. 
Тим не менше на засідання виконкому новий в.о. мера не з'явився, його натомість проводив керуючий справами виконкому Олександр Волосянський. 

Згідно проекту рішення, виконком міської ради хотів продовжити термін дії дозволів на розміщення 14 рекламних щитів ТОВ «РІ КУБ», вмонтованих у декоративну огорожу, а також 15 брандмауерів ТЦ «Дастор» до 12 листопада 2019 року, тобто на наступну п'ятирічку.  Як повідомив керівинк Департаменту міського господарства Олександр Костенчук, ці фірми попросили дозволу вчасно і жодних проблем у виданні дозволу не бачив. 
У відповідь на це активіст Олег Пагулич розповів, що займався цим питанням. За його даними,  ТОВ «РІ КУБ» 6 місяців не оплачувала передбачені кошти, і як результат, наростила борг розміром понад 5 тисяч гривень. Цю інформацію Олександр Костенчук заперечив.
 Окрім того постало і питання самих декоративних огорож, які начебто належать місту, а рекламні щити вже належать оператору зовнішньої реклами. Олег Пагулич  зрештою зауважив, що жодних документів у міськради на цю огорожу нема і вона була незаконно встановлена при попередній владі. Заперечити чи підтвердити цю інформацію чиновники не змогли. 


У свою чергу представник "Асоціації операторів зовнішньої реклами" зауважив, що нема жодних проблем у декоративних щитах, бо вони, мовляв, виконують захисну функцію і перебувають у гарному стані. 

Юрій Беляков, як представник колишньої влади, запропонував виконкому зрізати всі незаконні турнікети. 

Нарешті слово взяли члени виконкому. Руслана Натуркач, зокрема, повідомила, що з приводу будь-яких порушень слід не сваритися на виконкомах, а звертатися зі скаргами до відповідних органів. Вона також наголосила, що реклама взимку - чи не єдине джерело надходжень місцевого бюджету.  

Зрештою члени виконкому не змогли проголосувати за відправлення рішення на довивчення, тож Олександр Волосянський самостійно як головуючий зробив це. 

Таким чином не було надано ні дозволу на рекламу, але члени виконкому і не відмовили у продовженні терміну дії дозволів деяким операторам зовнішньої реклами у зв'язку із порушенням строків подачі заяв.

Новини інших ЗМІ
Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.