В Ужгороді виник рекламний скандал

В Ужгороді виник рекламний скандал

Детальніше ситуацію, що склалася, прокоментували оператори зовнішньої реклами в Ужгороді.

На засіданні виконавчого комітету 9 вересня 42 рекламоносії у центі міста не були продовжені, а решту продовжили на рік, хоча закон передбачає 5 років.

“Ми вважаємо, що наші права суттєво обмежені, a рішення міськвиконкому є незаконним”, - повідомила одна з операторів Тетяна Євтіхова.

“Порушуються наші права згідно чинного законодавства. Написано у законі 5 років, давайте нам 5 років. Окрім того завжди можна знайти консенсус”, - зауважив оператор Андрій Пілюгін

Наразі рішення виконкому призупинили, йому заборонили демонтувати об'єкти і рекламоносії залишатимуться у центрі міста до остаточного рішення суду.

Загалом же оператори зовнішньої реклами в Ужгороді прагнуть досягти певного консенсусу з міської владою і вимагають дозволу на 5 років.

Щодо реклами у центрі Ужгорода оператори зауважили, що розуміють скарги ужгородців, але нагадали, що обличчя міста псують також сміття та ряд інших факторів. Вони також сказали, що вивчення питання показало, що реклама  центрі міста є у багатьох містах України та навіть Європи, а закон про рекламу у центрі міст не згадує. 

"Приблизно 30-35% площин гуляють. На периферії щити пустують, а  сітілайти у центрі міста компенсують цей збиток", - розповіла Тетяна Євтіхова.

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання