Сьогодні, 19 травня, виконавчий комітет Ужгородської міської ради схвалив положення про Єдиний соціальний реєстр громадян, які мають право на безоплатний проїзд у міському громадському транспорті.
Відповідно до положення, для внесення інформації у реєстр, пільговики повинні подати документи особисто через відповідальних працівників департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради.
Для внесення відомостей до Реєстру подаються такі оригінали документів:
- заява за встановленою формою;
- документ, що посвідчує особу пільговика (паспорт або ID картка), який має право на пільговий проїзд автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Ужгород;
- документ, який підтверджує місце реєстрації заявника;
- документ, який підтверджує право на пільгу;
- письмова згода пільговика на передачу відомостей про нього із Реєстру суб’єкту, який буде уповноважено на виготовлення картки пільговика, яка дає право на безоплатний проїзд автомобільним транспортом на міських автобусних маршрутах загального користування у м. Ужгороді.
До Реєстру вносяться такі відомості:
- прізвище, власне ім’я (усі власні імена), по батькові;
- дата народження;
- місце реєстрації;
- відомості про громадянство;
- серія та номер документу, який підтверджує право на пільгу;
- прикріплюється фото, зроблене відповідальним працівником.
З повним текстом положення можна ознайомитися на офіційному сайті Ужгородської міської ради.