18 лютого в Ужгороді відбудеться зустріч для тих, кому цікавий бізнес по франчайзингу. ФранчКемп — це зустріч власників бізнесу з його потенційними покупцями.
Тут можна буде познайомитесь із власниками франшиз особисто; подивитися, хто і як презентує свій бізнес, поставити франчайзеру усі питання, що цікавлять; обрати найкращого бізнес-партнера, обрати бізнес, який приноситиме не тільки задоволення і сатисфакцію, а й достатньо чесно зароблених грошей.
Перелік франшиз, які будуть представлятися
1. “Універсальний Прибиральник” (клінінгові послуги, професійне прибирання). Інвестиції: від 15′000 грн.
2. “Комфортний переїзд” (професійний переїзд квартир та офісів). Інвестиції: від $2′000.
3. “Білюкс” (мережа торгових точок з продажу опалювального обладнання). Інвестиції: від $8′000.
4. “КОМОД” (найкрупніша мережа ломбардів). Інвестиції: від $14′000.
5. “Best Burger” (фаст-фуд). Інвестиції: від $40′000.
6. “Eroticland” (мережа секс-шопів). Інвестиції: від 500 євро.
7. “Royal Burger” (фаст-фуд). Інвестиції: від $35′000.
Зустріч пройде у суботу, 18 лютого, в конференц-залі готелю Унгварський (м. Ужгород, вул. Електрозаводська, 2). Початок о 9.00.
Довідка:
“Франчайзинг — метод тиражування успішних компаній та брендів. Простіше кажучи – це “оренда” торгової марки, коли її власник (франчайзер) дає користувачеві (франчайзі) право на використання марки, репутації бренду та методів ведення бізнесу.
Дуже часто франчайзинг називають “бізнесом під ключ”, коли покупець франшизи отримує готову та перевірену бізнес-модель, та може завдяки цьому зекономити море часу та грошей, які краще витратить на розвиток, а не на становлення та виживання бізнесу.
Найкрупніші світові компанії, такі як McDonald’s, Baskin-Robbins, 7-Eleven, SPAR, використовують франчайзинг протягом багатьох десятиліть.”