Новини

Ужгородські рекламісти скаржаться на непорозуміння з владою

Провідні оператори зовнішньої реклами в Ужгороді зустрілися з журналістами та розповіли про взаємодію  операторів  зовнішньої реклами з органами місцевого самоврядування та ситуацію навколо суперечок щодо розміщення рекламоносіїв в Ужгороді. 

Як повідомила Тетяна Євтіхова, кілька  операторів зібралися разом і вирішили створити громадське об’єднання «Асоціація рекламістів Ужгорода», щоб краще регулювати свою діяльність, узгодити певні норми роботи, розробити механізм поведінки з владою та громадою та  спільно вирішувати питання по розміщенню соціальної реклами. «Щоб наша робота не була «комом у горлі» для пересічних ужгородців і ми знайшли порозуміння, - зауважила Тетяна Євтіхова. – Питання, які ми ставимо перед собою, стосуються власне взаємодії з владою, дозвільної системи. Є достатньо серйозні нюанси роботи.  Влада не завжди розуміє наші потреби, наші можливості. Для цього ми створили громадську організацію, куди увійдуть 12 операторів зовнішньої реклами».

Наразі між операторами та міською владою – конфлікт. На засіданні виконавчого комітету 9 вересня, за словами операторів, дозволи на розміщення 42 рекламоносіїв у центі міста не були продовжені, а решту продовжили на рік, хоча закон передбачає 5 років. “Ми вважаємо, що наші права суттєво обмежені, a рішення міськвиконкому є незаконним”, - каже Тетяна Євтіхова. “Порушуються наші права згідно чинного законодавства. Написано у законі 5 років, давайте нам 5 років. Окрім того завжди можна знайти консенсус”, - зауважив оператор Андрій Пілюгін. Наразі рішення виконкому оскаржили, об’єкти демонтовувати заборонили і рекламоносії залишатимуться у центрі міста до остаточного рішення суду. Оператори продовжують сплачувати податки за землю, на яких розташовані рекламносії.

Щодо реклами у центрі Ужгорода оператори зауважили, що розуміють скарги ужгородців, але нагадали, що обличчя міста псують також сміття та ряд інших факторів. Вони також зауважили, всі європейські та українські міста мають рекламу у центрі міст. Самі оператори не проти узгодити загальну схему розміщення рекламоносіїв в Ужгороді, але скаржаться, що їх ніхто не запрошує до комісії, яка б цю схему розробила.

Тетяна Євтіхова розповіла, що як правило у кожному великому місті прим міськвиконкомі є комунальні підприємства, пов’язані з рекламою, у компетенцію яких входить входить розробка і розміщення в центральних і пішохідних зонах рекламоносіїв за визначеною процедурою. «У жодному місті немає мораторію на розміщення реклами у центральній зоні, навіть історичної частини міста є рекламо носії, - каже підприємиця. - Мало того у законі чітко прописано, якщо реклама знаходиться на фасадів або в межах об’єктів історичної цінності, та людина має обов’язково погодити із компетентним органом. Якщо дозвіл отримано, за два місяці до закінчення дозволів, якщо були якісь зауваження, має бути зауваження оператору з переліком недоліків, що мають бути виправлені. Жодному з підприємств, які займаються зовнішньою рекламою жодного паперу не надійшло».

Пропозиція операторів зовнішньої реклами така: вони хочуть отримати дозволи на 5 років, щоб можна було поміняти ті конструкції ті, які потребують заміни, на 10 років і більше та оптимізувати бізнес.

Учасники зустріч також зауважили, що щорічно оператори зовнішньої реклами в місцевй бюджет Ужгорода сплачують 1,2 мільйона гривень. 

 

 

 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.