Володимир Козун, директор ПАТ "Ужгородське АТП-12107" розповів, що АТП отримала програмку, яка показує будь-які відхилення від графіку руху.
“5 хвилин і програмка відразу видає порушення. Таким чином за попередню зміну вже можна висловлювати претензії водієві. Так воно відбувалося, що автобус відправлявся лише, коли набрав певну кількість людей. А тепер водії мають рухатися згідно графіку”, -каже Володимир Козун.
Що стосується витрат на обслугoвування GPS, то вони складають 80 гривень за автобус у місяць. А куплене обладнання виплачуватимуть 2 роки. Володимир Козун запевняє, що на вартість перевезення GPS не вплине.
“Ці витрати менше 1% від витрат. Місто пообіцяло, що на цю суму ми будемо менше платити службі пасажирських перевезень, а це 230 гривень за автобус на місяць. Експлуатація системи GPS на тарифі не відіб'ється, - запевнив директор АТП. - Але питання тарифу все ще залишається. Воно не так гостро стоїть, як взимку. Зараз вартість дизпалива зменшилася, газ трохи зменшився. Але є ряд інших питань”.
“Виконком вже два місяці залучає студентів УжНУ, які на кожному маршруті почергово проводять моніторинг. Ці дані зараз обробляються Після того мають бути дані щодо кількості автобусів, пасажиромісткості. І будемо бачити чи треба змінювати тариф. Ми вже бачимо, що це потрібно, але чекаємо на результати дослідження”, - переконаний Володимир Козун.
Є також велика проблема з перевезенням пільговиків. Сума компенсації від держави у цьому разі склала 15% від перевезених. А основна маса пільговиків залишилася такими, тож кількість їх фактично не змінилася. І лише буде збільшуватися за рахунок збільшення кількості учасників бойових дій.