Новини

Ужгород перевищив план доходів у першому кварталі

Про це йдеться у звіті про виконання бюджету м. Ужгород за І квартал 2015 року.

Зокрема, доходи бюджету міста склали 154,1 мільйони гривень або 117,8 % від планового обсягу. У тому числі:

- 49,6 % податків і зборів (обов'язкових платежів);

- 50,4 % трансфертів з державного та обласного бюджетів.

У звітному періоді дохідна частина бюджету міста, у порівнянні з І кварталом 2014 року, зросла на майже 50 мільйонів гривень, або на 47,5 %. Посприяли цьому нові податки та оновлена нормативно-грошова оцінка земель.

В січні-березні поточного року загальний фонд бюджету міста отримав доходів в обсязі 144,1 мільйона гривень або 113,4 % від плану. Як і раніше, значну частину надходжень склали трансферти (понад 50%), тобто Ужгород все ще залишається сильно залежним від держави.

Хоча у порівнянні з попередніми роками доля отриманих податків таки зросла. До слова, у цілому порівняно із І кварталом 2014 року надходження загального фонду бюджету міста зросли на 64% .

Найбільше перевиконання загального фонду бюджету міста відбулось за рахунок надходжень:

- плати за землю - більше на 161,9 %;

- єдиного податку — більше на 60,7 %;

- податку на доходи фізичних осіб - більше на 1,6 %;

- незапланованого додаткового фінансового ресурсу в сумі 9 мільйонів, в т.ч.: за рахунок акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, плати за надання інших адміністративних послуг, державного мита податку на нерухоме майно з об'єктів нежитлової нерухомості.

До спеціального фонду бюджету міста в І кварталі 2015 року надійшло коштів на суму майже 10 мільйонів гривень, що на 6,2 мільйони більше від запланованого обсягу. Водночас надходження спеціального фонду знизились проти відповідного періоду минулого року на 40,3 % внаслідок зарахування єдиного та екологічного податків, податку на нерухоме майно до загального фонду бюджету міста.

Незважаючи на перевиконання розрахункових показників спеціального фонду бюджету міста в звітному періоді не забезпечено виконання планового обсягу коштів від відчуження майна комунальної власності, оскільки міською радою не затверджено Перелік об'єктів комунальної власності, які підлягають приватизації у 2015 році. Між тим Ужгород планував залучити таким чином 24 мільйона гривень.

Видатки Ужгорода за І квартал 2015 року по загальному та спеціальному фондах склали понад 129 мільйонів гривень.

Видатки загального фонду становили 112,3 мільйона гривень або 87,7 % від плану. Без врахування субвенцій, одержаних із Державного та обласного бюджету , видатки склали 35 мільйонів гривень також були недовиконані.

Відповідно до затверджених кошторисів, по мірі поступлення доходів в бюджет міста, здійснювалось фінансування видатків на заробітну плату, оплату енергоносіїв, харчування, медикаментів, благоустрій міста та інші поточні видатки.

Структура видатків загального фонду бюджету міста за І квартал 2015 року по основних галузях характеризується даними, наведеними в таблиці:

На захищені статті та енергоносії Ужгород спрямував трохи більше 28 мільйонів, що складає 78,9 % від загальної суми видатків без субвенцій.

Кредиторська заборгованість по загальному фонду на 01.04.15 р., без урахування видатків за рахунок субвенцій, склала 4 мільйони гривень, у тому числі:

- заробітна плата 2 474,2 тис. грн.;

- нарахування на заробітну плату 816,7 тис. грн.;

- оплата природного газу 532,7 тис.грн. Тощо.

Втім більша частина цієї заборгованості не була прострочена.

Станом на 1 квітня 2015 року дебіторська заборгованість по бюджетних установах не мала місця.

Станом на 01.04.2015 року фактичні видатки за рахунок субвенцій з державного бюджету на надання пільг та субсидій населенню, на виплату допомог сім'ям з дітьми, малозабезпеченим сім'ям, інвалідам з дитинства та дітям інвалідам та прийомним сім'ям за принципом "гроші ходять за дитиною"склали в сумі 33 856,2 тис. грн., а це майже 30% загальних видатків. Таким чином тут ситуація значно не покращилася, оскільки велика частина бюджетних коштів і далі “проїдається”. Хоча, звісно, при теперішній інфляції та застарілій мінімальній зарплаті родинам з дітьми допомога, безперечно, не завадить.

Станом на 1 квітня фактичні видатки по спеціальному фонду на виконання робіт по будівництву, реконструкції та капітальному ремонту об'єктів соціально-культурної сфери, житлово-комунального господарства та інших об'єктів комунальної власності міста склали 11,2 мільйона а це лише 15,4 %. Йдеться, нагадаємо, переважно про капітальні видатки.

До слова, тт профінансовані видатки на надання кредитів молодим сім'ям на будівництво (придбання) житла в сумі 307,5 тис. грн. для реалізації Міської Програми забезпечення молоді житлом на 2013-2017 роки., фактично не були проведені, тож кошти і досі знаходяться у залишку на рахунку головного розпорядника міськвиконкому.

Кредиторська заборгованість за спеціальними видатками склала 637,3 тис. грн. за виконані роботи в 2014 р. по причині зупинення казначейською службою операцій по КТКВК 150101 "Капітальні вкладення".

Що стосується дебіторської заборгованості (1 881,5 тис. грн.), то тут департамент міського господарства проводить претензійну роботу з повернення їх у міський бюджет. Зокрема прокуратурою Ужгорода 25 березня 2015 року за вих. № 64-1673 до Господарського суду Закарпатської області була направлена позовна заява, щодо стягнення з ТОВ «Хемкостав-УА» на користь департаменту міського господарства авансових коштів та розірвання договору підряду на виконання робіт. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.
Новини інших ЗМІ