Новини

Укрзалізниця частково відновила продаж квитків у застосунку після кібератаки

Укрзалізниця, застосунок

У четвер, 27 березня, Укрзалізниця відновила систему онлайн-продажу квитків на поїзди та їх повернення. Водночас зазначають, що поки система функціонуватиме в обмеженому форматі, унаслідок перенавантаження.


Як повідомляють в Укрзалізниці, наразі функціонуватиме лише базовий функціонал, зокрема продаж та повернення квитків на всі напрямки до 20 діб. Разом з тим додають, що система переживає пікові навантаження, тому можливі тимчасові технічні перебої в роботі застосунку. Пасажирів просять купувати онлайн-квитки лише у випадку термінової потреби.

Система онлайн-продажів Укрзалізниці відновлена в резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.

«Архіви квитків, придбаних раніше, недоступні в застосунку: квитки лишаються дійсними, знайти їх PDF-дублікати можна на електронній пошті, яка вказувалась в акаунті пасажира, − поінформували в Укрзалізниці. − Для посадки в поїзд також можна використати знімок з екрана квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку».

Загалом робота додатка та сайту була призупинена на 89 годин через масштабну кібератаку.

Оперативні та перевірені новини – на нашому Telegram-каналі.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.