Новини

Україна може приваблювати інвесторів креативними індустріями, - Геннадій Полонський

Чому інвестори неохоче йдуть на український ринок, а обирають радше сусідню Словаччину або, наприклад, Сербію. З іншого боку, а що могло би попри все привабити потенційного інвестора? Про це йшлося під час Форуму розвитку Закарпаття “Re:Open Zakarpattia”.

Під час шостої панельної дискусії Форуму “Як повторити інвестиційне диво початку 2000-х на Закарпатті або створити нове” своє бачення України та інвестицій висловив Геннадій Полонський, професор Букінгемської школи бізнесу.

За його словами, в Україні йдеться про “податкові пільги” для інвесторів чи “гарні законодавчі ініціативи”, але не факт, що вони працюють. Влада має розуміти, що країні дедалі складніше одержати інвестиції. До прикладу, який сенс будувати завод в Україні, якщо роботизація дозволяє збудувати завод в Америці. Хороший приклад Україні показує Сербія, яка створила “One open window”, де можна вирішити з державою усі питання. Інвестору завжди простіше обрати сусідню Словаччину.

“Україна має дивитися, що робить Словаччина, і робити це краще”, - каже Г.Полонський. За його словами, Україні варто приваблювати інших своїм креативом, діджіталом. Іноземці радше йдуть до нас задля культурних цінностей і творчих людей. «От Netflix знімає свої фільми також і в Києві. Україна має культурний потенціал, вона може мотивувати інвесторів творчими цінностями. Навіть кухнею, чому ні, ось в Італія вабить своєю кулінарією.  Імідж України (йдеться про інвестиційний імідж) треба ламати через культуру”.

 

Насправді, за словами експерта, Україні треба швидко формувати рішення щодо інвестиційного клімату: “Часу нема, це треба було робити ще вчора, але ще можна”.

 

Геннадій Полонський додав, що Україні треба діяти, аби мати співпрацю з іноземними партнерами, “аби не залишитися милою країною з красивими жінками”.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.