Новини

У закладах і громадському транспорті Ужгорода вчать розрізняти фейки

У кав’ярнях, мережах супермаркетів, мережі лабораторій «Астра Діа», а також у громадському транспорті міста можна побачити тематичні наліпки з порадами, як аналізувати інформацію та не піддаватися на фейки. Ужгородська міська рада ще минулого року приєдналася до інфкампанії «Вірю-не вірю», мета якої допомогти пересічним закарпатцям розібратися з фейками та медіаманіпуляціями.

На кожні наліпці чи флаєрі розміщено QRкод, який веде на тематичний портал «Вірю-не вірю» з освітніми відео, мемами та публікаціями.

Ужгородський прес-клуб, який ініціював кампанію, наголошує:

Не обмежуйтесь читанням заголовків. І зверніть увагу на стиль: заголовки, які починаються на «шок», «сенсація», «у мережі видаляють цю інформацію» та ін. – це дуже суттєва причина засумніватися у тому, що публікація правдива.

Звертайте увагу на джерела інформації. Як на сам сайт, де опублікована стаття чи новина, так і на автора чи профіль, який це поширює. 

Ставте під сумнів гучні, шокуючі цитати. Пам’ятайте, що основне завдання ЗМІ – інформувати вас, а не шокувати.

Аналізуйте фотоілюстрації. В інтернеті дуже багато випадків, коли новини ілюструються фотографіями, які не були зроблені на місці події чи взагалі не пов’язані з нею.

вірю-не вірю

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.