Новини

Торгівельному комплексу “Беркут” – 29!

Найбільша і найстарша на Закарпатті мережа з продажу будматеріалів “Беркут” відсвяткувала 29-ту річницю. Традиційно до дня народження фірми торгівельний комплекс провів призову акцію серед покупців. Цього року основні переможці у подарунок отримали  мобільні пристрої.

 

Мабуть, немає в нашому краї людини, яка, займаючись серйозним будівництвом чи ремонтом, не мала б справи з “Беркутом”. За статистикою, кожен 4-й закарпатець – клієнт мережі. Протягом 29 років існування (цифра, погодьтеся, вражаюча) “Беркут” досконало вивчив ринок, знає потреби будівельників та може професійно і якісно супроводжувати людину в процесі будівництва – від фундаменту до даху.

- Ми фахово підходимо до справи: намагаємося почути клієнта, відібрати, запропонувати якісний товар, маємо зворотній зв’язок з покупцями, працюють гарячі лінії та інші комунікативні канали. Звідси й результат. Кількість товарних чеків росте, збільшується відвідування, а значить – є довіра. Хочеться, щоб так було і надалі , - каже генеральний директор ТК “Беркут” Андрій Сугай.

Близько 6 тисяч збудованих з “Беркутом” об’єктів, 9 магазинів-складів по області, співпраця з 30 найвідомішими світовими і вітчизняними брендами, близько тисячі покупців на день. “Беркут” люблять, “Беркуту” довіряють. А він відповідає клієнтам взаємністю. І до 29-ї річниці з дня народження влаштував чергову призову акцію. Її учасником став кожен, хто протягом місяця здійснив покупку на суму від 2900 грн. 6 червня у центральному офісі фірми відбувся урочистий розіграш призів.

Загалом в акції взяли участь близько 2-х тисяч анкет з усіх філій “Беркута”. Розігрували 27 фірмових майок, а основними призами стали планшет, ноутбук та iPhone 7. Їх виграли відповідно Надія Лопойда з Хуста, Василь Тафічук з Великоберезнянщини та Наталія Стріжак з Виноградівського району. Переможцям тут же на місці телефоном повідомили щасливу новину. Щоправда, як виявилося, під час покупок деякі чоловіки зазначали в анкетах дані своїх дружин, оскільки самі поїхали на заробітки закордон.

- Я задоволений тим, як все відбулося. Було приємно чути реакцію людей на звістку про перемогу. Особливо радію, що випадково переможцями стали не представники будівельних фірм, які гуртом скуповують велику кількість товару, а звичайні люди, які зводять хату чи роблять ремонт. Думаю, мобільні пристрої стануть їм у нагоді, - прокоментував фінал розіграшу Андрій Сугай.  

А компанія вже розпочала підготовку до свого 30-річчя. Ювілей планують відзначити урочисто й гучно разом з партнерами і клієнтами. Тож будуйтеся, робіть ремонти і не пропускайте шансів отримувати цікаві сюрпризи від “Беркуту”.

 

 

 

 

 

  

    

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.