
У справі про катастрофу літака Falcon, внаслідок якої загинув голова французької нафтової компанії Total і ще троє людей, Слідчий комітет Росії висунув звинувачення провідному інженеру аеродромної служби аеропорту "Внуково" Володимиру Леденєву і керівнику польотів Романові Дунаєву.
Володимир Леденєв попередньо ув'язнений, Роман Дунаєв - під домашнім арештом.
Вони стали третім і четвертим обвинуваченими у цій справі слідом за диспетчером Олександром Кругловим і диспетчером-стажером Світланою Кривсун.
Усіх чотирьох звинувачують у порушенні правил безпеки руху та експлуатації літака, що призвело з необережності до загибелі людей.
Максимальне покарання за цією статтею - сім років в'язниці.
Всі обвинувачені своєї вини не визнають.
У СКР уточнюють, що пізніше звинувачення висунуть такою Володимиру Мартиненку, водієві снігоприбиральної машини, в яку врізався літак.
Факти і припущення
Катастрофа сталася в ніч проти 21 жовтня, коли літак голови Total при розгоні зіткнувся зі снігоприбиральної машиною, яка невідомо чому опинилася на злітно-посадковій смузі.
Загинули четверо людей - голова Total Крістоф де Маржері і троє членів екіпажу.
Суд майже відразу після аварії заарештував водія снігоприбиральної машини на два місяці.
За даними слідства, він міг бути п'яним, проте сам пан Мартиненко це заперечує.
Адвокат водія стверджував, що той виконував приписи диспетчера. За словами адвоката, водій - технічний виконавець, на якого "комусь дуже вигідно звалити всю вину".
На думку слідства, в день катастрофи інженер Леденєв керував снігоприбиральними роботами, а керівник польотів Дунаєв і диспетчери Кривсун і Круглов - повітряним рухом.