Новини

Рахівщина шукає собі туристичний логотип і гасло

З ініціативи управління економічного розвитку і торгівлі Рахівської райдержадміністрації оголошується Конкурс на кращий логотип та рекламне гасло туристичної Рахівщини.


Конкурс проводиться з метою вибору найкращої ідеї для туристичної символіки шляхом забезпечення права участі громадськості у формуванні привабливого туристичного іміджу району, через відбір кращого проекту туристичного логотипу для збільшення привабливості Рахівщини, як центру внутрішнього та міжнародного туризму, популяризації туристичного потенціалу регіону.


Подані на конкурс проекти, мають відповідати темі туризму, бути актуальними в міжнародному контексті, потенційно здатними зацікавити широку міжнародну аудиторію, привернути увагу до Рахівщини – як до центру культурного, активного, гірськолижного та рекреаційного туризму.
При розробці ескізів та проектів слід враховувати, що туристична емблема має бути оригінальною та такою, що запам’ятовуються і якнайкраще презентується туристичний об’єкт, туристичний потенціал Рахівщини. Потрібно передбачити можливість ефективного її використання туристичної символіки як на великих банерах, так і на сувенірній продукції (футболки, кепки, канцтовари та ін.).


Загальна кількість робіт, наданих у межах однієї заявки, не обмежується. Автори кращих робіт будуть відзначені.
Роботи просимо надсилати до 01.04.2016 року на електронну адресу ekon-rachiv@ukr.net або приймаються з 9.00 до 17.00 год. щоденно, крім вихідних та святкових днів, в управлінні економічного розвитку і торгівлі райдержадміністрації, за адресою м. Рахів вул. Миру, 1, 3-тій поверх, кабінет 43.

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.