Новини

"ПриватБанк" не перевіряє і не блокує картки закарпатців

Фейковий флешмоб днями поширився у різних соцмережах, передруковувався у багатьох ЗМІ і, звичайно, дістався і наших краян. 

Напередодні закарпатці стали поширювати повідомлення, ніби попередження "від друзів" чи знайомих, із закликом при переказі коштів з картки на карту не вказувати у полі "призначення платежу", що це оплата послуг чи товарів, адже у зв’язку із перевіркою, яку проводить ПриватБанк, заблокованими виявляться обидві картки – і відправника, і одержувача.

Також у заяві йшлося про те, що call-центр банку начебто телефонує власникам карток і просить озвучити цю інформацію особисто. 

"Жодного разу банківська установа не може вплинути на клієнтів при оплаті товарів та послуг. ПриватБанк ні в якому разі не телефонує клієнтам для уточнення цілей перерахунку коштів. Якщо вам телефонують ніби як представники банку або зі служби безпеки банку та уточнюють інформацію по платежам - будьте обережні, це можуть бути шахраї.

І пам’ятайте, що для здійснення переказу коштів, платнику потрібно знати тільки номер рахунку, все! Інша інформація вважається конфіденційною і її розголошувати не можна!", - розповідає прес-служба "ПриватБанку" в Ужгороді. 

Редакція Zaholovok.com.ua, у свою чергу, радить поширювати серед друзів тільки перевірену інформацію з надійних джерел і не створювати паніку дарма. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.