Новини

Платники податків Закарпаття отримали близько 100 тисяч послуг

Протягом січня-листопада 2015 року у Центрах обслуговування платників, що діють у Закарпатській області, надано понад 92 тис. адміністративних послуг.

Такі послуги надають 70 працівників, які працюють в 10 ЦОП краю.

Стабільно серед послуг найбільш популярною залишається послуга з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Зокрема, протягом одинадцяти місяців цього року у Центрах видано 53,3 тис. реєстраційних номерів.

Нагадаємо, що Центрами обслуговування платників Головного управління ДФС у Закарпатській області надається комплекс адміністративних, консультативних та інформаційних послуг. Платники без черги, у зручний для них час, мають змогу подати податкову звітність, отримати кваліфіковану консультацію, адміністративні послуги, а в двох ЦОП (м. Ужгорода та м. Тячева) області – отримати ключі електронного цифрового підпису.

Також, для зручності платників, у Центрах розміщено інформаційні стенди, які допомагають відвідувачам оформити заяви та декларації, дають можливість платникам ознайомитися з новаціями податкового законодавства, законодавства щодо ЄСВ тощо,- пише відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області. 

Коментувати
Вміст цього поля є приватним і не буде доступний широкому загалу.