Перечинська ОТГ розробляє стратегію розвитку освіти в громаді

У Перечинській об’єднаній територіальній громаді відбулося перше засідання робочої групи з розробки Стратегії розвитку освіти Перечинської ОТГ.

Керівництво громади поставило перед собою завдання створити умови для сталого розвитку освітньої галузі відповідно до потреб мешканців громади та відповідно до сучасних вимог суспільства.

Головною метою стратегії стане створення умов для сталого розвитку освітньої галузі ОТГ відповідно до потреб та запитів громади згідно із сучасними вимогами суспільства та реаліями часу.

У першому засіданні робочої групи взяли участь керівники та співробітники Перечинської міськради, освітяни, представники батьківських комітетів закладів освіти, а також координатор освітніх проектів в Закарпатській області ГО «Опора» Святослав Бабіля та радники Закарпатського Центру розвитку місцевого самоврядування з регіонального розвитку Микола Сюсько та з муніципальних послуг Павло Рябоконь.   
Зокрема, учасники зустрічі обговорили підвищення якості освіти, оновлення змісту й осучаснення технологій навчання, зміцнення навчально-матеріальної бази навчальних закладів, ефективне використання наявних та залучення нових ресурсів, підтримку обдарованої учнівської молоді тощо.

«Наступне засідання відбудеться через 2-3 тижні. На ньому буде представлено аналіз системи освіти ОТГ та презентовано результати опитування, проведеного серед учнів, вчителів, батьків щодо проблем в нинішній освіті та пропозицій по вдосконаленні освітніх послуг в ОТГ. Опитування проведуть директори шкіл згідно з анкетою, розробленою радниками Закарпатського ЦРМС. Згідно з результатами аналізу та анкетування будемо планувати роботу над стратегією», – розповів радник з питань регіонального розвитку Микола Сюсько.

Стратегія буде розроблятися спільно зі спеціалістами Закарпатського ЦРМС в рамках програми «U-LEAD з Європою». 


Loading...

Додати новий коментар

Вміст цього поля є приватним і не буде показаний.
CAPTCHA
Питання для відсіювання автоматичного коментування.
Введіть відповідь на питання
Loading...